شناسهٔ خبر: 67672023 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

شرور مسلح نارمک دستگیر شد

ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت یکی از اشرار محله نارمک را که با قدرتنمایی اقدام به برهم زدن نظم عمومی کرده بود، بازداشت کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، چندی پیش ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات تهران بزرگ از شرارت و قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محدوده نارمک با سلاح سرد دریافت کرده و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
 
با حضور ماموران در محل مشخص شد که این فرد پس از عربده کشی و تهدید اهالی محل با سلاح سرد از محل متواری شده است. در ادامه ماموران این فرد را شناسایی کرده و متوجه شدند که این فرد جزو اشرار سابقه‌دار است.
 
با کسب این اطلاعات، محل اختفای این فرد تحت نظر قرار گرفت و همزمان هماهنگی با مقام قضایی نیز انجام و مجوزهای لازم برای عملیات دریافت شد. سرانجام ماموران پس از اطمینان از اینکه متهم سلاح گرم حمل می‌کند و در خانه نیز حضور دارد، به محل رفته و در عملیاتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  
 
متهم پس از انتقال به مقر انتظامی، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد. همچنین ماموران در بازرسی از مخفیگاه این فرد یک قبضه سلاح گرم را کشف کردند که در پرونده او ثبت شد.  
 
در ادامه برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

نظر شما