شناسهٔ خبر: 67671361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

آزمون در بلاتکلیفی؛ آینده نامعلوم مهاجم ایرانی در بایرلورکوزن

سردار آزمون، مهاجم ایرانی بایرلورکوزن، پس از اتمام دوران قرضی‌اش در رم، به این تیم آلمانی بازگشته است. با این حال، آینده او در این باشگاه با ابهام روبرو است.

صاحب‌خبر -

 مهاجم ایرانی بایرلورکوزن مورد توجه چند باشگاه اروپایی و آسیایی قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، سردار آزمون که فصل گذشته به طور قرضی برای تیم رُم بازی کرد، با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش با این باشگاه ایتالیایی و پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی، حالا به بایرلورکوزن بازگشته تا ضمن شرکت در تمرینات پیش‌فصل این تیم، آینده حرفه‌ای‌اش نیز تعیین تکلیف شود.

بر اساس گزارش روزنامه آلمانی «بیلد»؛ سردار آزمون با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش با رُم، امروز (یکشنبه) در اولین جلسه تمرینی تیم بایرلورکوزن در پیش‌فصل شرکت خواهد کرد. این مهاجم ایرانی مورد توجه باشگاه سویا (ترجیحاً او را قرضی می‌خواهند) و باشگاه‌های عربی قرار گرفته است. قرارداد آزمون با بایرلورکوزن تا سال 2027 اعتبار دارد و او هیچ چشم‌اندازی زیرنظر ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی لوکوزن ندارد.

سردار آزمون فصل اخیر در بازی‌هایی که برای جالوروسی به میدان رفت عملکرد قابل‌قبولی از خود به نمایش گذاشت اما مدیران این باشگاه ایتالیایی در نهایت تصمیم گرفتند بند خرید 12.5 میلیون یورویی این مهاجم ایرانی را فعال نکنند.

مهاجم 28 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان فصل اخیر در 29 بازی از رقابت‌های مختلف (803 دقیقه از 2610 دقیقه ممکن) برای جالوروسی به میدان رفت و آمار 3 گل زده و 4 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

نظر شما