شناسهٔ خبر: 67671360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ایران

«رامین رضاییان»؛ جدیدترین یاغی فوتبال ایران | عبدالکریم حسن از فردا در تمرینات پرسپولیس

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان به توافق رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، رامین رضاییان، مدافع - هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان که جزو گزینه‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال بود، پس از چند دور مذاکره با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی دست یافت.

مدیران استقلال با پذیرش پرداخت بیش قسط به این بازیکن، برای امضای قرارداد یکساله با رضاییان به توافق رسیدند و قرار است به زودی از این بازیکن رونمایی شود.

گزینه بعدی استقلال، سامان فلاح، مدافع گل‌گهر سیرجان است که مدیران استقلال در حال انجام کارهای پایانی برای انتقال این بازیکن هستند.

رامین رضاییان در استقلال و عبدالکریم حسن در پرسپولیس,اخبار استقلال

خبرخوش برای سرخ‌پوشان؛ ستاره قطری امشب در تهران

مدافع چپ قطری تیم فوتبال پرسپولیس امشب به تهران برمی‌گردد.

رامین رضاییان در استقلال و عبدالکریم حسن در پرسپولیس,اخبار استقلال

به گزارش ایرنا، تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت در فصل جدید از روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی این تیم آغاز شد.

عبدالکریم حسن مدافع قطری سرخ‌پوشان که در کشور خود حضور دارد امشب راهی تهران خواهد شد و از فردا در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

این در شرایطی است که گفته می‌شد این مدافع از تیم‌های قطری پیشنهادات جالب توجهی دارد و به زودی پرسپولیس را ترک خواهد کرد.

مرادمند پست‌هایش با پیراهن استقلال را پاک کرد 

طرفداری: محمد حسین مرادمند در اقدامی عجیب پست هایی که با پیراهن استقلال در صفحه شخصی خود داشت را پاک یا آرشیو کرده است.

رامین رضاییان در استقلال و عبدالکریم حسن در پرسپولیس,اخبار استقلال

 توافق نهایی استقلال با سامان فلاح؛ رضایت‌نامه صادر شد 

 استقلال پول رضایت‌نامه سامان فلاح را پرداخت کرد تا این بازیکن به زودی آبی پوش شود.

سامان فلاح یکی از مدافعان جوان و آینده دار فوتبال ایران محسوب می‌شود که در باشگاه پیکان چهره شد و پس از آن در حالی که بسیاری از تیم‌ها به دنبال جذب این بازیکن بودند، راهی گل گهر سیرجان شد.

حالا پس از گذشت یک فصل، سامان فلاح بار دیگر مورد توجه استقلال تهران قرار گرفته و طی روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با این بازیکن و باشگاه گل گهر سیرجان شکل گرفته است. این مذاکرات روند مثبتی داشته و استقلال در گام نخست با این بازیکن به توافق رسید و بعد هم با گل گهر سیرجان توافق کرد. آبی پوشان صبح امروز مبلغ مورد نظر گل گهر سیرجان را واریز کردند تا رضایت‌نامه این بازیکن صادر شود.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سامان فلاح به زودی قرارداد خود را با باشگاه استقلال تهران امضا می‌کند تا برای رقابت های فصل جدید لیگ برتر، شاگرد جواد نکونام در باشگاه استقلال تهران شود.

یاشار سلطانی بیوگرافی یاشار سلطانی

نظر شما