شناسهٔ خبر: 67671148 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم؛

رامین رضاییان به تیم فوتبال استقلال پیوست/ بازیکن ۳۴ ساله بمب شد!

مدافع - وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عقد قراردادی راهی استقلال تهران شد. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که باشگاه تهرانی با انتشار تصاویری از آن به عنوان بمب یاد کرده بود!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رامین رضائیان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با عقد قراردادی رسماً راهی استقلال تهران و شاگرد جواد نکونام شد. این بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد.

رضائیان تلاش‌های زیادی برای حضور در لیگ فوتبال امارات انجام داد اما هیچ باشگاهی حاضر به عقد قرارداد با این مدافع ۳۴ ساله نشد. با این حال باشگاه استقلال با انتشار تصویری که در آن انفجار بمب وجود داشت، از این انتقال به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد کرده بود. این در حالی است که رضائیان سال‌های پایانی فوتبال خود را سپری می‌کند!

رامین رضاییان به تیم فوتبال استقلال پیوست/ بازیکن ۳۴ ساله بمب شد!

رامین رضائیان سمسکندی اول فروردین ۱۳۶۹ به دنیا آمد و سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن، پرسپولیس، اوستنده بلژیک، الشحانیه قطر، الدحیل قطر، السیلیه قطر و سپاهان را دارد.

رضائیان در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۵ اولین بازی خود را در یک بازی دوستانه در برابر عراق انجام داد و همچنین بازی یک بازی دوستانه مقابل سوئد انجام داد. رضائیان اولین گل ملی خود را در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ در پیروزی ۶ بر صفر در برابر گوآم به ثمر رساند. او موفق شد به‌همراه تیم ملی ایران به‌عنوان نخستین تیم آسیایی (و سومین تیم جهان پس از میزبان و برزیل) به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند.

رامین رضائیان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ولز یک گل به ثمر رساند و نتیجه بازی ۲ بر صفر به نفع ایران تمام شد. گل اول توسط روزبه چشمی و گل دوم توسط رامین رضائیان به ثمر رسید.

رامین رضاییان به تیم فوتبال استقلال پیوست/ بازیکن ۳۴ ساله بمب شد!

نظر شما