شناسهٔ خبر: 67670073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همسر رییس جمهور شهید:

شهید رییسی به برکت روضه امام حسین (ع) زندگی را معنی کرد

زنجان- همسر رییس‌جمهور شهید، گفت: شهید رییسی به برکت روضه امام حسین (ع) توانست بهتر از خیلی‌ها زندگی را معنی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جمیله علم‌الهدی ظهر یکشنبه در جمع عزاداران حسینیه اعظم زنجان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع عزاداران اظهار کرد: اگر بخواهیم معنای واقعی توحید را دریابیم، به واقع امام حسین (ع) کسی بود که توانست این واژه را معنی کند و شهید رئیسی نیز به برکت روضه سالار شهیدان توفیق معنی کردن زندگی را بهتر از خیلی‌ها به دست آورد.

وی با یادآوری اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی بدون برخورداری از پیروان راستین که همانند یاران امام حسین (ع) توحید را معنی کردند، به پیروزی نمی‌رسید، افزود: صرفاً معنی کردن کافی نیست و باید درک صحیحی از آن داشت، از این رو شهدا جزو اقشاری هستند که به این درک از حقیقت رسیده و تلاش می‌کنند تا سایرین را نیز به دیدن واقعیت‌ها و نور حق تعالی دعوت کنند.

همسر شهید رئیسی با تاکید بر اینکه امروز جوانان ایران اسلامی به وضوح و در عرصه‌های مختلف به صورت شفاف خواهان شهادت بوده و این فرهنگ را به سایرین نیز منتقل کرده‌اند، عنوان کرد: امروز عده‌ای دنیاطلب و عده‌ای دیگر نیز گروه رستگاران هستند. این گروه دنیا را برای رسیدن به معبود قربانی می‌کنند، حال آنکه دنیاطلبان به خاطر دنیا دست به هر کاری می‌زنند.

علم‌الهدی در ادامه با یادآوری اینکه یکی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی، درک صحیح از زندگی به برکت روضه امام حسین (ع) بود، خاطرنشان کرد: معنای واقعی زندگی به معنای ارزش‌ها و مسؤولیت‌ها در دولت سیزدهم تبدیل شد، لذا این راه باید تداوم داشته باشد و نباید به گذشته بازگردیم و با عملکردمان باعث رنجش و ناامیدی مردم شویم.

وی با ابراز نگرانی از اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اسلامیت این نظام نیاز داریم تا مردم از کسانی که قدرت را در اختیار دارند، احساس خطر نکنند، اضافه کرد: امروز ایران اسلامی به واسطه مرارت‌های زیاد توانسته است به عزت و جایگاه والایی در جهان دست یابد، از این رو باید تلاش کنیم تا آنچه را که تا به امروز به دست آورده‌ایم حفظ کنیم.

علم‌الهدی خواستار تداوم روضه اهل‌بیت (ع) به ویژه سالار شهیدان شد و با بیان اینکه همین روضه‌ها ماندگاری دین و معنویت را رقم زده است، گفت: امیدواریم همه ما دست در دست هم داده و به ترویج تربیت انقلابی کمک کنیم؛ چرا که این نوع تربیت می‌تواند در برابر استعمار و استبداد ایستادگی کند.

نظر شما