شناسهٔ خبر: 67669823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

انتقاد از جواد نکونام به سبک فرهاد مجیدی؛ چی بودیم، چی شدیم +ویدیو

فرهاد مجیدی با انتشار فیلم کوتاهی از صالح حردانی حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

در حالی که آرام آرام به جابجایی صالح حردانی و رامین رضاییان در استقلال و سپاهان نزدیک می‌شویم فرهاد مجیدی با انتشار یک فیلم کوتاه، از صالح حردانی حمایت کرد.

به گزارش خبر ورزشی، استقلال در آستانه جذب رامین رضاییان است و اغلب اهالی فوتبال این خرید بزرگ آبی‌ها را به منزله خداحافظی با صالح حردانی می‌دانند.

اما فرهاد مجیدی انگار مخالف این اتفاق است. فرهاد مجیدی که در استقلال سرمربی صالح حردانی بوده و اتفاقا حردانی را زمان سرمربیگری نکونام در فولاد، از این تیم اهوازی خریده، دقایقی قبل با به اشتراک گذاشتن یک استوری تازه در اینستاگرام از صالح حردانی حمایت و در واقع از باشگاه استقلال و جواد نکونام انتقاد کرد.

به نظر می‌رسد فرهاد معتقد است استقلال با داشتن صالح حردانی نباید سراغ رامین رضاییان برود. فرهاد مجیدی فیلمی‌را به اشتراک گذاشته که در آن صالح حردانی را روی دوش خود حمل می‌کند. پای این فیلم، فرهاد مجیدی نوشته؛ چی بودیم، چی شدیم!

جالب اینجاست که همزمان با قوت گرفتن احتمال انتقال رامین رضاییان به استقلال عکس معروف رامین در پایان بازی استقلال - راه آهن در حال تعویض لباس با فرهاد مجیدی حسابی در فضای مجازی پخش شده است.

نظر شما