شناسهٔ خبر: 67669751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور خانواده شهید رئیسی در دسته حسینیه اعظم زنجان+تصویر

خانواده شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دسته حسینیه اعظم زنجان شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، لحظاتی پیش یوم‌العباس (ع) زنجانی‌ها با قرائت قرآن از داخل مسجد حسینیه آغاز شد. 

خانواده شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جزو مهمانان ویژه این مراسم هستند که در دسته بزرگ حسینیه اعظم شرکت کردند.

ناگفته نماند شهید آیت‌الله رئیسی چه در زمان ریاست قوه قضائیه و در زمان معاون اولی قوه قضائیه جزو کسانی بود که در مراسمات عزاداری حسینیه اعظم به صورت دائم حضور داشت و حتی در دهه محرم چند روزی جزو سخنرانان اصلی مسجد حسینیه اعظم بود.

درخواست شهادت سنتی برای جوانان ما شدا است

جمیله علم الهدی امروز در آغاز اجتماع عزاداران در حسینیه اعظم زنجان، اظهار داشت: شهید رئیسی به برکت روضه امام حسین (ع) بهتر از خیلی‌های دیگر زندگی را معنا کرد و توانست خیلی از ارزش‌ها و مسئولیت‌ها را معنا کند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی اسلامیت این جمهوری را معنا کرد، گفت: کسانی که مشغول تقسیم قدرت هستند اگر به وحدت و اسلامیت جمهوری توجه نکنند که توسط شهید رئیسی معنا و عینی شد، مردم نگران می‌شوند.

جمیله علم‌الهدی افزود: شایسته نیست از راهی که آمدیم به عقب برگردیم، این کشور در جهان موفق شده و عزتی به دست آورده و قدرتمند شده و لازم است از این دستاوردها صیانت شود. آن چه دین و معنویت و حقیقت‌گرایی را زنده نگهداشته همین روضه‌ها است.

وی گفت: امروز در شرایطی هستیم که درخواست و طلب برای شهادت به سنت و سیره جوانان در ایران تبدیل شده و این سنت به سایر کشورها هم سرایت کرده است.

عزاداری , عزاداری , عزاداری , عزاداری , عزاداری , عزاداری , عزاداری , عزاداری ,

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما