شناسهٔ خبر: 67669488 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ارتقاء خدمات به زائران اربعين حسيني در مسجد کوفه

صاحب‌خبر -
ارتقاء خدمات به زائران اربعين حسيني در مسجد کوفه
خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 21 تهران گفت: خدمات به زائران اربعین حسینی در مسجد کوفه ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ "محمدرضا پوریافر" در نخستین جلسه ستاد اربعین حسینی که با حضور معاونین و شهرداران نواحی و مدیران اجرایی برگزار شد؛ به اهم اقدامات شهرداری منطقه 21 در برگزاری هرچه باشکوه تر اربعین حسینی پرداخت و گفت: در راستای حفظ و اهمیت سلامت زائرین و خادمین امام حسین (ع) هماهنگی با شرکت شهر سالم جهت استقرار تیم پزشکی، هماهنگی با سازمان آتش نشانی جهت حضور تیم آتش نشانی با تجهیزات کامل به منظور آمادگی هر گونه حوادث احتمالی از دیگر اقدامات است که در دستور کار قرار گرفته است.
پوریافر گفت: با هدف پاکسازی، نظافت و رفت و روب بستر راه پیمایی زائران مسجد کوفه و ارائه خدمات شهری با سازمان مدیریت پسماند جهت انتقال تجهیزات هماهنگی بعمل آمده است که شامل یک دستگاه فان مکانیزه زباله، یک دستگاه کشنده، مخزن، مخزن چرخ دار و... خواهد بود.
شهردار منطقه 21 تهران تصریح کرد: هماهنگی جهت ارسال سرویس بهداشتی و حمام پرتال، نصب سرویس بهداشتی، ماشین لباسشوئی به مسجد کوفه در دستور کار معاونت قرار گرفته است و تیم مستندسازی و ستاد خبری از شروع تا پایان مراسم جهت تهیه مستند و عکس و خبر در قرارگاه اربعین حضور دارند.
انتهای پیام/

نظر شما