شناسهٔ خبر: 67668824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جهاد اسلامی: اسرائیل می‌خواهد با جنایت‌های بیشتر، مذاکرات را به شکست بکشاند

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت که دشمن اسرائیلی می خواهد از طریق ارتکاب جنایت های بیشتر، مذاکرات را به شکست بکشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «علی ابوشاهین» در گفت وگو با شبکه خبری المیادین افزود: دشمن اسرائیلی می خواهد از طریق ارتکاب جنایت های بیشتر، مذاکرات را به شکست بکشاند، اما مقاومت کوتاه نمی آید و به مواضع خود و ادامه نبرد پایبند است.

خبر مرتبط
افشاگری جهاد اسلامی: اسرائیل مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست کشانده

اقتصادنیوز: علی ابوشاهین عضو دفترسیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفت: رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن به توافق آتش‌بس می‌شود.

وی اضافه کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طریق جنایت های وحشیانه، می خواهد جنگ را طولانی کند.

ابوشاهین ادامه داد: عملکرد وحشیانه نتانیاهو و تلاش وی برای جنایت بیشتر و طولانی کردن جنگ، ناشی از رویکرد جنایتکارانه و ملاحظات سیاسی و شخصی وی است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: همزمان با سخنان رئیس جمهوری آمریکا درباره ضرورت توقف جنگ در نوار غزه، نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی، تیر خلاص را به مذاکرات می زند.

خبر مرتبط
دبیرکل جهاد اسلامی با رهبر انصارالله تلفنی رایزنی کرد/ محور مذاکرات چه بود؟

اقتصادنیوز: به دنبال موافقت اولیه جنبش حماس با طرح پیشنهادی آتش‌بس در غزه، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز با سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله گفت‌وگوی تلفنی انجام داد و وی را در جریان آخرین تلاش‌ها برای آتش‌بس قرار داد.

وی گفت: مقاومت بیش از گذشته نرمش نشان داده، اما می داند که دولت آمریکا برای صهیونیست ها فراتر از یک شریک در جنگ است و تاکنون نخواسته به اشغالگران فشاری وارد کند.

ابوشاهین افزود: نمی توان گفت که مذاکرات شکست خورده است و ما همچنان خوشبین هستیم و اصرار داریم کشتار متوقف شود، اما اگر این رفتار اسرائیل ادامه یابد، به خانه اول بازمی گردیم.

وی اضافه کرد: اشغالگران با متن توافق بازی می کنند و به دنبال فریبکاری هستند، اما چهار خواسته مقاومت واضح و روشن و مقاومت به این خواسته ها پایبند است.

این عضو جهاد اسلامی اظهار داشت: مقاومت از موضع ضعف مذاکره نمی کند، زیرا قدرتمند است و توان تحمیل خسارت های بزرگ را به دشمن دارد.

به گفته ابوشاهین، ادامه نبرد یک ضرورت است، زیرا گزینه ای غیر از مبارزه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خون هایی که در نوار غزه ریخته می شود، محاصره و گرسنگی دادن مردم برای تسلیم کردن مقاومت است، افزود: مقاومت برغم این صحنه های دردناک، با قدرت بیشتر به ماموریت خود و انتقام گیری از جنایتکاران ادامه می دهد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: بسیاری از کشورها فقط به محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی اکتفا می کنند و این سکوت به معنای مشارکت در این جنایت ها است.

نظر شما