شناسهٔ خبر: 67668452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

می‌خواهند فرشاد احمدزاده را آبی‌پوش کنند!

فرشاد احمدزاده برای دومین فصل پیاپی مورد توجه استقلال و جواد نکونام قرار گرفته و شاید این بار مجبور به تصمیمی جنجالی شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اسبق پرسپولیس و تراکتور که روزهای درخشانی را طی فصول اخیر در فولاد خوزستان و در ادامه سپاهان پشت سر گذاشته، اکنون در پنجره تابستانی بار دیگر مورد توجه استقلال قرار گرفته است.

برای علاقه‌مندی استقلال به جذب فرشاد احمدزاده باید به جواد نکونام رجوع کرد؛ مربی‌ای که در فولاد خوزستان بار دیگر شماره 10 پرسپولیسی‌ها را احیا کرد. درست در آخرین ساعات نقل و انتقالات بعد از اعلام سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس بود که نام فرشاد احمدزاده در لیست مازاد سرخ‌ها قرار گرفته بود. تنها مقصد اما برای هافبک ترک زبان پرسپولیس شاید تراکتور متصور می‌شد اما موضع‌گیری عجیب باعث شد تا او به فولاد خوزستان و جواد نکونام پناه ببرد. اما این پناهگاه تبدیل به پله‌ای برای بازگشت دوباره برای فرشاد احمدزاده شد تا او بعد از درخشش در این تیم و کسب عنوان قهرمانی حذفی و نمایشی قابل توجه راهی سپاهان شود.

احمدزاده در سپاهان نیز همان مسیر را دنبال کرد تا در ادامه بعد از قبول سرمربیگری استقلال توسط جواد نکونام موردتوجه آبی‌ها و سرمربی سابق خود قرار گیرد. اما تمایل او به پرسپولیس و دورانی که در این تیم پشت سر گذاشته بود، مانع از این انتقال جنجالی در آن مقطع شد.

هافبک اسبق پرسپولیس ترجیح داد در سپاهان به کار خود ادامه دهد و در فصل گذشته از پیشنهاد قابل توجه آبی‌ها در هتل آزادی عبور کند. با این حال در فصل جدید اما بار دیگر نام او حول نام پرسپولیس و در ادامه استقلال مطرح شده است. جواد نکونام که از توانایی فرشاد احمدزاده آگاه است، بار دیگر تمایل خود را برای همکاری با هافبک اسبق پرسپولیس و کنونی سپاهان اعلام کرده و طی این مسیر پیشنهاد رسمی این باشگاه نیز به سپاهان رسیده است.

فرشاد هم بی‌میل نیست سپاهان را به مقصدی بزرگ ترک کند اما نه استقلال! این شاید تنها مانع این انتقال جنجالی در پنجره تابستانی محسوب شود. احمدزاده علیرغم تمامی حواشی که طی آخرین دوره حضورش در پرسپولیس داشته و هجمه‌ای که طی این سال‌ها متوجه وی بوده، اما نمی‌خواهد خاطرات خوبی که در این تیم را داشته به طور کامل خراب کند. او که در ابتدای پنجره تابستانی حتی زمزمه بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس داغ شده بود، در ادامه اما بنا به شرایط شکل گرفته، این انتقال هنوز نهایی نشد تا استقلال بار دیگر امیدوار به جذب وی شود.

استقلال که اکنون تنها چند قدم به جذب رامین رضاییان فاصله دارد و ثانیه‌ها آنها را به این انتقال جذاب نزدیک‌تر می‌کند، بدش نمی‌آید تا آن را با انتقال فرشاد احمدزاده و پوشاندن پیراهن آبی به تن وی تکمیل کند و باید دید این انتقال نیز سرانجام خواهد گرفت یا خیر.

 

نظر شما