شناسهٔ خبر: 67668427 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حماس:

قتل‌عام المواصی بیانگر تعهد اسرائیل بر ادامه نسل‌کشی فلسطینیان است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که جنایت رژیم صهیونیستی در منطقه المواصی در خان یونس نشان دهنده تعهد این رژیم برای ادامه نسل‌کشی فلسطینیان است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جنبش اسلامی مقاومت فلسطین (حماس) در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، گفت که قتل عام منطقه المواصی در خان یونس که منطقه‌ای پرجمعیت با بیش از هشتاد هزار آواره است، نشانه آشکاری از اصرار رژیم صهیونیستی به ادامه نسل‌کشی علیه مردم فلسطین است.

این جنبش افزود: «این نسل‌کشی از طریق هدف قرار دادن مکرر و سیستماتیک غیرنظامیان غیرمسلح در چادرها، مراکز آوارگان و محله‌های مسکونی، ارتکاب فجیع‌ترین جنایات علیه آنها، بدون توجه به درخواست برای توقف هدف قرار دادن غیرنظامیان بی گناه یا پایبندی به قوانین جنگی انجام می‌شود.»

حماس تاکید کرد: «این بی‌توجهی به قوانین و معاهدات بین‌المللی و نقض گسترده حقوق غیرنظامیان توسط اسرائیل بدون حمایت دولت آمریکا، فراهم کردن همه امکانات و حمایت سیاسی و نظامی و بی‌توجهی به عدالت بین‌المللی ادامه پیدا نمی‌کرد.»

در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به منطقه المواصی در خان یونس، دست کم ۹۰ فلسطینی شهید و بیش از ۳۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی ادعا کرد که هدف این حمله محمد الضیف، رهبر شاخه‌ نظامی حماس بوده است.

در همین رابطه یکی از رهبران ارشد حماس امروز یکشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که حال ضیف خوب است و بر ادامه عملیات نظارت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما