شناسهٔ خبر: 67668142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

جنجال انتقاد از شهردار؛

ماجرای تنش در جلسه امروز شورای شهر تهران چه بود؟

جلسه امروز شورای شهر تهران پس از انتقاد نرجس سلیمانی از عملکرد شهردار تهران دقایقی به تنش کشیده شد.

صاحب‌خبر -
ماجرای تنش در جلسه امروز شورای شهر تهران چه بود؟

نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران امروز در جلسهٔ علنی صحن شورای شهر انتقاداتی را علیه شهردار تهران مطرح کرد و گفت این چند روزی که مدیران ارشد نبودند شهر بهتر اداره شد. آقامیری، رئیس کمیتهٔ عمران شورای شهر تهران در واکنش این صحبت‌ها گفت: پروژهٔ شهید بروجردی ۲۰ سال تعطیل بود که در این دوره بخشی از آن افتتاح شد. خرید هزار و ۸۱ واگن مگر کم‌کاری است؟ معادل ۲۴ سال فعالیت مترو، واگن خریداری شده که به تدریج وارد می‌شود؛ خم رنگرزی نیست که انتظار داشته باشیم سریع عملیاتی شود.

وی افزود: هزار و ۴۸۰ دستگاه اتوبوس قرار بود تحویل دهند که بدقولی کردند و ۴۸۰ دستگاه اتوبوس دادند و امروز سه هزار اتوبوس در سطح شهر داریم.  در گذشته به معتادان متجاهر نگاه هم نمی‌کردند و امروز فیلم‌هایی که مردم از کلونی‌ها می‌گرفتند و به شبکه‌های خارجی می‌فرستادند، کجاست؟

آقامیری تصریح کرد: معادل ۱۰ سال گذشته در سطح شهر آسفالت توزیع شده است. چرا کارکرد ما را زیر سوال می‌برید؟ من شخصا موضوع را پیگیری می کنم و ناراحت می‌شوم وقتی می‌گویید ۳ سال کار نکردید. یعنی ما زیر کولر باد خوردیم. اینکه چشمان خود را ببندیم و دهان خود را باز کنیم در شأن فرزند شهید سلیمانی نیست. 

در ادامه مهدی اقراریان و ناصر امانی این صحبت‌های آقامیری را توهین به حاج قاسم تفسیر کردند و صحن شورا به تشنج کشیده شد.


منبع: فارس

نظر شما