شناسهٔ خبر: 67667143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در کیش

رئیس پلیس راهور کیش از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این جزیره همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، سرهنگ مهدی توانگر امروز با تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: در شب تاسوعای حسینی در خیابان‌های خراسان، آذربایجان، تقاطع عارف و دیگر خیابان‌های منتهی به مسجد امام حسن مجتبی محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده و رانندگان برای عبور و مرور باید از خیابان‌های مجاور استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه و شب عاشورای حسینی با توجه به اجتماع هیئت‌های مذهبی در میدان ساحل و مسجد ثامن الائمه این منطقه با محدودیت ترافیکی روبرو خواهد بود که رانندگان باید از مسیرهای کندرو تردد کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور کیش بلوار‌های ساحل، فردوسی نیز در این روزها با محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد روبه‌رو هستند.

توانگر ابراز داشت: روز عاشورا نیز از ساعت 9 صبح از میدان غدیر تا محدوده مصلی محدودیت ترافیکی وجود دارد و تردد خودرو‌ها تا پایان مراسم در این مسیر ممنوع است.

وی از شهروندان خواست تا از پارک کردن خودروهای خود در مسیرهای اعلامی جدا خودداری کنند چرا که در غیر این صورت برای جلوگیری از مسدود شدن مسیر و ایجاد ترافیک ناچار به انتقال خودرو به پارکینگ خواهیم بود.

رییس پلیس راهور کیش بیان کرد: پلیس برای ایجاد شرایط مناسب رفت و آمد تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مردم عزادار کیش دچار هیچ گونه مشکل و ترافیک احتمالی نگردند.

انتهای پیام/7558/

نظر شما