شناسهٔ خبر: 67667076 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

پرداخت یارانه نقدی سفر برای این خانوارها | واریز وام سفر با نرخ سود ۲ درصد برای این مشتریان | با نصف قیمت سفر کنید

مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد با این بانک، تا 80 درصد از هزینه سفر خود را به عنوان وام دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد با این بانک، تا 80 درصد از هزینه سفر خود را به عنوان وام دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تسهیلات سفر کارت و بسته حمایتی سفر بانک مهر ایران‌،  به صورت قرض‌الحسنه به مشتریان دارای حساب سپرده در این بانک، پرداخت می‌شود. ضمانت این وام به وسیله اعتبار شغلی انجام می‌گیرد و سود این تسهیلات دو درصد است.

این وام‌ها به صورت نقدی اهدا نمی‌شوند و متقاضیان دریافت این تسهیلات، باید برای دریافت آن، از طریق آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد با بانک مهر ایران اقدام و بخشی از هزینه سفرهای سیاحتی و زیارتی خود را در قالب سفر کارت دریافت کنند.

تفاوت سفر کارت و بسته حمایتی سفر بانک مهر ایران‌

تسهیلات سفر بانک مهر ایران در قالب دو طرح سفر کارت و بسته حمایتی سفر ارائه می‌شود. در طرح سفر کارت، متقاضی 20 درصد از مبلغ سفر را به صورت پیش‌پرداخت می‌پردازد و باقی هزینه سفر را از بانک مهر ایران وام می‌گیرد. این رقم در بسته حمایتی سفر برابر با 50 درصد از رقم کل سفر است.

شرایط بازپرداخت وام سفر بانک مهر ایران چیست؟

سود تسهیلات سفر کارت بانک مهر ایران دو درصد و بسته حمایتی سفر این بانک چهار درصد است. همچنین دوره بازپرداخت این وام‌ها نیز به‌ترتیب 6 و 20 درصد است.

به‌علاوه اعتبار شغلی وام‌گیرنده، ضامن بازپرداخت این تسهیلات است و برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن یا مسدودی سپرده نیست.

 

نظر شما