شناسهٔ خبر: 67666228 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

انتقادهای تند نرجس سلیمانی از زاکانی در صحن علنی شورای شهر تهران

نرجس سلیمانی از زاکانی در جلسه علنی شورای شهر تهران انتقاد کرد و گفت: «شهرداری در حمل‌ونقل عمومی، جمع‌آوری پسماند، مدیریت امور شهری و ارتباط مردم همچنان وضعیت مناسبی نداریم.»

صاحب‌خبر -
انتقادهای تند نرجس سلیمانی از زاکانی در صحن علنی شورای شهر تهران
کد خبر: 667260
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۴ ۱۲:۳۰:۰۰

نرجس سلیمانی در دویست و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در چند هفته آینده شورا انتخابات داخلی سال چهارم را برگزار می‌کند، گفت: به عنوان یک عضو آغاز سال چهارم شورا را فرصت مناسبی برای مطرح کردن دستیابی به موفقیت و شکست می‌دانم.

به گزارش شرق، وی افزود: از وقتی وارد شورا شدیم شهر تغییر قابل توجهی نداشته و حمل و نقل عمومی، جمع آوری پسماند، مدیریت امور شهری و ارتباط مردم با شهرداری همچنان وضعیت مناسبی ندارد.

سلیمانی با بیان اینکه استفاده از حلقه تنگ دوستان در شهرداری یکی دیگر از مسائل موجود است، یادآور شد: جهت گیری غلط شهرداری در استفاده از کمیسیون‌ها همچون کمیسیون ماده پنج نیز از دیگر مسائل است و بار‌ها گفتم که این کمیسیون قلک شهرداری نیست. در برخی موارد بدون وجود امضا و اجماع لازم، مصوبات کمیسیون ماده پنج را غیر قابل اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: در مطالب منتشر شده در فضای مجازی و افشای اطلاعاتی که به یک عرف در مناطق تبدیل شده را شاهد هستیم. اگر چه دستاورد برای ما ۲۱ نفر مهم است، اما مشکل اصلی عدم حذف فرایند اختلال زا و اختلافات جزیره‌ای سطوح و مقیاس‌های خرد و کلان است. حتی در مورد یکی از وعده‌های داده شده موفقیت قطعی به دست نیامده که قابل دفاع باشد اگرچه پرسنل شهرداری با تلاش خود کار‌های خوبی را رقم زدند، بهتر از زمان حضور مدیران ارشد شهرداری، شهر را اداره کردند.

سلیمانی با اشاره به مقبولیت و مشروعیت به عنوان دو اصل اساسی در جایگاه شهردار تهران، گفت: وقتی مقبولیت از بین می‌رود مشروعیتی باقی نمی‌ماند. اصلاح امروز منتج به نتیجه نخواهد شد. شهر نیازمند عطاری دانا و خاموش است تا در سکوت تلاش کند بدون هیاهو هر دم در هوس جای دیگر نباشد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما