شناسهٔ خبر: 67666101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران:

آنچه در این سه سال صورت گرفته به نفع شهر بوده است/ بعد از انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای به دنبال انتقام‌گیری هستند

صاحب‌خبر -
آنچه در این سه سال صورت گرفته به نفع شهر بوده است/ بعد از انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای به دنبال انتقام‌گیری هستند
خبرگزاری آریا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ممکن است در عملکرد دوره ششم مدیریت شهری نواقصی وجود داشته باشد اما تلاش‌های زیادی برای خدمت صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری آریا ، علیرضا نادعلی در حاشیه دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص استیضاح شهردار تهران اظهار کرد: در مورد استیضاح قانون مشخص است و نیاز به رای دارد و با توجه به حمایت حداکثر شورا از آقای زاکانی چنین امری متصور نیست.
وی ادامه داد: 12 نفر از اعضا حامی عملکرد آقای زاکانی هستند و این را هم باید بدانیم که شاید منتقدین هم استیضاح ایشان را امضا نکنند؛ حتما مزایا و معایب وجود دارد و وظیفه داریم به قصد اصلاح موارد را مطرح کنیم. مجموعه کسانی که حامی حرکت خدمت هستیم می‌دانیم که آنچه در این سه سال صورت گرفته به نفع شهر تهران و رفع مشکلات بوده و آن اقداماتی که شهردار اعلام کرده اتفاقاتی است که باید به آن بالید.
نادعلی با اعلام اینکه چندین جریان بعد از انتخابات ریاست جمهوری به دنبال انتقام‌گیری از کسی برآمدند که به نقد فضا پرداخت، یادآور شد: برخی چهره‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب برخلاف مشی رئیس جمهور منتخب که به دنبال سازندگی کشور است و برخی اعضای اصول‌گرا برای رویکرد انتقام گیرانه سیاسی پس از انتخابات مجلس هم صدا شدند تا ایشان را بکوبند اما شهردار در بین مردم محروم‌ محبوب است. ممکن است نواقصی وجود داشته باشد اما تلاش‌های زیادی برای خدمت صورت گرفت.
وی در خصوص برخی اظهارات یکی از اعضای شورا هم گفت: ایشان با کمک رسانه‌های اطلاح طلب موردی را مطرح می‌کنند که دل اصول گرایان خون شود.
انتهای پیام/

نظر شما