شناسهٔ خبر: 67666050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همان یازده‌تای همیشگی

ترکیب احتمالی اسپانیا: بدون هیچ سورپرایزی!

به نظر نمی‌رسد لوئیز دلافوئنته برای ترکیب اصلی امشب تیمش مقابل انگلیس، تغییر خاصی نسبت به گذشته ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هیچ سورپرایزی در ترکیب اصلی اسپانیا از طرف لوئیز دلافوئنته انتظار نمی‌رود. کارواخال و لو نورماند پس از محرومیت از بازی قبل به دفاع باز خواهند گشت. دنی اولمو به عنوان هافبک در ترکیب ثابت ادامه خواهد داد و موراتا در جلو بازی خواهد کرد.

لوئیز دلافوئنته قصد دارد بدون هیچ اختراع غیرمنتظره‌ای در آخرین لحظه، تیم همیشگی را به فینال جام ملت‌های اروپا بفرستد. طبعا اگر پدری مصدوم نمی‌شد، او در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت هرچند اولمو بسیار خوب توانسته جای او را پر کند.

2052283

دروازه و دفاع

اونای سیمون در طول تورنمنت گلر ثابت لاروخا بوده است، به جز در بازی تشریفاتی مقابل آلبانی، که در آن جای خود را به داوید رایا داد. کارواخال و لو نورماند پس از محرومیت خود در نیمه نهایی به ترکیب برمی‌گردند. آیمریک لاپورت و کوکوریا نیز خط دفاع را کامل می‌کنند.

2052312

خط میانی و حمله

رودریگو و فابین روئیز دو هافبک محوری اسپانیا خواهند بود و دنی اولمو نیز نزدیک به مثلث تهاجمی بازی خواهد کرد. اولمو سعی خواهد کرد از فضاهایی که موراتا با حرکاتش سعی در بازکردن آنها دارد، استفاده کند.

یامال، نیکو و موراتا نیز در خط حمله حاضر خواهند بود.

2052243

غیبت پدری و آیوزه در این مسابقه قطعی است. روی نیمکت بازیکنانی مانند میکل مرینو یا اویارسابال نقش اصلی را در نیمه دوم این مسابقه خواهند داشت. فران تورس نیز شانس ورود به میدان را در نیمه دوم دارد.

نظر شما