شناسهٔ خبر: 67665864 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اسامی بانک‌های حساب وکالتی خودروی وارداتی/ اعلام آخرین مهلت انتخاب برای متقاضیان

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، متقاضیان تا پایان امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه می‌توانند پنج اولویت را از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، از روز دوشنبه هفته گذشته ۱۸ تیر ماه این امکان برای متقاضیان جدید خودروهای وارداتی فراهم شد که با افتتاح حساب وکالتی نزد یکی از بانک‌های مورد تایید سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی و مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در این حساب، در کنار ثبت‌نام‌کنندگان دور اول که اسفند ماه ۱۴۰۱ ثبت‌نام و نوبت‌دهی شدند تا از بین ۳۶ مدل خودروی عرضه شده در این مرحله، پنج اولویت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این مهلت تا ساعت 12 روز گذشته شنبه 23 تیرماه ادامه داشت و دیگر تمدید نشد. با این حال برخی رسانه ها از تمدید این مهلت تا امروز یکشنبه 24 تیرماه خبر دادند. 

خبر مرتبط
نسل جدید خودروهای برقی در راه بازار/ غول آمریکایی وارد میدان شد

اقتصادنیوز:جنرال موتورز ۹۰۰ میلیون دلار برای راه‌اندازی کارخانه خودروسازی در لنسینگ میشیگان برای تولید خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌کند.

بر اساس مطلبی که تسنیم منتشر کرده است، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد که «متقاضیان فقط تا پایان وقت امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. امکان وکالتی کردن حساب نزد یکی از شعب بانک‌های مورد تایید به نام خودروهای وارداتی فراهم شد و مشتریان تا دیروز (٢۳ تیرماه) برای این منظور و بلوکه‌کردن وجه ۵۰۰میلیون تومانی در این حساب فرصت داشتند.»

به گزارش اقتصادنیوز، بانک‌های مجاز برای وکالتی کردن حساب عبارتند از ملت، سپه، کشاورزی، دی، رسالت، توسعه تعاون، پاسارگاد، تجارت، سینا، پست بانک، آینده، ملت، رفاه، صادرات، ایران زمین، مهر ایران و ملل اعلام شده اند. 

تقدسی همچنین درباره امکان انتخاب پنج اولویت، اعلام کرد: «متقاضیان تا پایان امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه می‌توانند پنج اولویت را از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند. در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی، علاوه بر ایجاد امکان برای ثبت‌نام متقاضیان جدید، برای آخرین بار به ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول که اسفندماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند اما تاکنون انتخاب خودرو نداشته‌اند، این فرصت داده شده است که خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند.»

نظر شما