شناسهٔ خبر: 67665574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

اطلاعیه مهم شرکت برق برای هیات‌های محرم

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از حضور میدانی ویژه گروه های عملیاتی ۲۲ منطقه برق شهر تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از حضور میدانی ویژه گروه های عملیاتی ۲۲ منطقه برق شهر تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"علیرضا رضایی" با تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از برنامه ریزی گسترده به منظور ایمن سازی کامل شبکه توزیع برق شهر تهران در ایام محرم خبر داد و گفت: با اطلاع رسانی گسترده انجام شده، به تمامی هیأت، تکایا و ایستگاه‌های صلواتی که اقدام به ثبت درخواست کرده اند انشعاب برق موقت و ایمن واگذار شده است.

وی افزود: گروه‌های عملیاتی ویژه مناطق ۲۲ گانه برق شهر تهران با به کار گیری خودروهای چندمنظوره در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در نقاط مختلف سطح شهر تهران مستقر هستند تا اطمینان خاطر کامل از تأمین برق مورد نیاز مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حاصل شود.

"رضایی" با تاکید بر مسئولیت قانونی متولیان برگزاری مراسم و هیأت و تکایا در قبال جلوگیری از استفاده غیرقانونی و ناایمن از برق، یادآور شد: در این ایام با توجه به تراکم جمعیت و حضور کودکان در مراسم و همچنین به کارگیری ادواتی همچون علم و کتل، احتمال مخاطرات ایمنی و برق گرفتگی به دلیل ورود به حریم شبکه‌های توزیع برق و یا اتصالات ناایمن در محل برگزاری مراسم افزایش می‌یابد لذا ضروری است مسئولان مراسم عزاداری ضمن مراقبت لازم در راستای اجرا و بازبینی وضعیت سیم کشی داخلی اماکن، از ورود علم و کتل به حریم شبکه‌های توزیع برق و همچنین صعود غیرمجاز جوانان از پایه‌های شبکه روشنایی و توزیع انرژی، اکیداً جلوگیری کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار برای شهروندان و عزاداران حسینی نباشیم.

"رضایی" تصریح کرد: با تشکیل ستاد فرماندهی ویژه در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، وضعیت برق رسانی به مراسم عزای حسینی با حساسیت ویژه از طریق مراکز رصد و راهبری هوشمند و با حضور میدانی گروه‌های ویژه عملیاتی، تحت نظارت لحظه‌ای است و سامانه حوادث و اتفاقات این شرکت نیز آماده خدمت رسانی سریع به هموطنان در شرایط بحرانی احتمالی خواهد بود.

وی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۱ به منظور رسیدگی به درخواست‌های احتمالی شهروندان در صورت قطعی برق، از هموطنان تهرانی و مسئولان هیأت‌های عزاداری درخواست کرد با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در این ایام به حفط پایداری شبکه توزیع برق شهر تهران کمک کنند.

نظر شما