شناسهٔ خبر: 67664118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تیم من خطرناک است/ باید قهرمان شویم تا احترام دنیای فوتبال را به دست آوریم!

گرت ساوتگیت عنوان کرد که از رویارویی از اسپانیا ترسی ندارد و برای قهرمانی آماده است.

صاحب‌خبر -

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس پیش از دیدار با اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴ در کنفرانس خبری حاضر شد و اعلام کرد که تیمش برای قهرمانی آماده است. او که در دومین فینال خود به عنوان سرمربی انگلیس حضور دارد به احتمال زیاد بعد از یورو از سِمت خود کناره‌گیری خواهد کرد، بااینکه تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد و هیات حاکمه فوتبال انگلیس نیز مایل است که او در جایگاه خود باقی بماند.

سرمربی سه‌شیرها در مورد رویارویی با اسپانیا در این رقابت حساس توضیح داد: «بدون هیچ ترسی به بازی امشب وارد می‌شوم، چرا که قبلاً همه چیز را دیده‌ام و هر نوع احساسی را تجربه کرده‌ام. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و این بسیار خوب است. ما برای این چالش هیجان‌زده‌ایم. واضح است که تیم در هفته‌های اخیر بهبود یافته و شخصیت و استقامت فوق‌العاده‌ای نشان داده است. اکنون ما فرصت فوق‌العاده‌ای داریم تا به هدف خود دست یابیم. ما از ابتدا سعی کردیم ذهنیت را تغییر دهیم. در نهایت، شما باید همیشه در مراحل نهایی تورنمنت‌ها باشید تا یاد بگیرید چگونه آن بازی‌ها را ببرید. ما می‌دانیم که باید این یکی را ببریم و این جام را به دست بیاوریم تا احترام بقیه دنیای فوتبال را کسب کنیم.»

ساوتگیت در مورد تغییر و تحول تیمش از ابتدای تورنمنت گفت: «باید راهی متفاوت برای بازی پیدا می‌کردیم. در شروع تورنمنت مشکلات زیادی در تیم داشتیم، به ویژه در خط دفاع. ما سعی کردیم تعادل مناسبی پیدا کنیم. اکنون خطرناک به نظر می‌رسیم و به نظر می‌رسد که می‌توانیم در فینال گلزنی کنیم.»

بیشتر بخوانید: پاداش ۱۰ برابری سرمربی انگلیس در قیاس با سرمربی اسپانیا در صورت قهرمانی در یورو ۲۰۲۴

نظر شما