شناسهٔ خبر: 67663851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

رضایتنامه ۱۵ میلیاردی احمدزاده و شکاری ؛

سرمربی پرسپولیس بیرانوند را می‌خواهد

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد علیرضا بیرانوند به‌زودی به جمع سرخپوشان باز خواهد گشت؛ گاریدو روی حفظ گلر ملی‌پوش پرسپولیس تاکید ویژه‌ای دارد.

صاحب‌خبر -
سرمربی پرسپولیس بیرانوند را می‌خواهد

فرهیختگان: همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم داستان بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس هنوز باز است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دروازه‌بان به‌زودی به جمع سرخپوشان باز خواهد گشت.

واقعیت امر این است علیرضا بیرانوند برای عقد قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده و مسئولان این باشگاه بعد از تحت فشار قرارگرفتن از سوی هواداران بابت جدایی چند بازیکن شاخص نسبت به بازگشت بیرو چراغ سبز نشان داده‌اند.

البته تلاش مدیریت پرسپولیس این است که در این قضیه شأن این باشگاه حفظ شود. اما اینکه بیرانوند حاضر شود با قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی با پرسپولیس تمدید کند احتمالش خیلی کم است و این بازیکن همچنان انتظار دارد قرارداد ۳۰ میلیاردی امضا کند. همان رقمی که این باشگاه حاضر بوده و هست که برای جذب محمدرضا اخباری هزینه کند. به هر صورت اگر بیرو با همین مبلغ به جمع سرخپوشان بازگشت اصلا نباید تعجب کرد، مخصوصا اینکه گاریدو بر حفظ بیرانوند تاکید داشته است. 

از طرفی باشگاه سپاهان قصد ندارد به راحتی اجازه انتقال دو بازیکن تیمش را به پرسپولیس صادر کند. این باشگاه اصفهانی بعد از خرید‌های خوبی که در تابستان داشته به دنبال این است تا برخی از بازیکنانش را به باشگاه‌های خواهان بفروشد.

فرشاد احمدزاده و محمد شکاری دو بازیکنی هستند که مورایس تمایلی برای ادامه کار با آنها ندارد و از این رو هر دو بازیکن به دنبال حضور در پرسپولیس هستند. در این میان باشگاه سپاهان از رقیب تهرانی خواسته رقم پیشنهادی خود را برای خرید این دو بازیکن اعلام کند.

پرسپولیس به دنبال این است تا هر یک از این دو بازیکن را با مبالغی در حدود ۶، ۷ میلیارد تومان از سپاهان بخرد اما از قرار معلوم رقم رضایتنامه آنها ۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است. مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد و باید دید درنهایت به کجا خواهد انجامید. 

 

نظر شما