شناسهٔ خبر: 67663723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مقوله هنر را با کارهای هیئت تلفیق کنیم

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: توجه به نوجوانان و هنر را مد نظر داشته باشیم و مقوله هنر را با کارهای هیئت تلفیق کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح یکشنبه در گردهمایی مسئولین هیأت‌های مذهبی بیرجند بیان کرد: در برگزاری مراسم‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا مراعات و توجه به رعایت حقوق همسایگان هیأت در بستن مسیرها، صدای بلندگوها و …داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: سبک زندگی سید الشهدا (ع) این است که حقوق دیگران را مراعات کنیم و مد نظر داشته باشیم.

سالاری مکی با تأکید بر اینکه مراعات نماز را داشته باشیم، بیان کرد: چندی پیش برای بازدید از هیئتی رفته بودم که دریافتم ساعت ۱۰ برنامه شأن را تعطیل کرده بودند و می‌گفتند نماز صبح جوانان هیئت ما قضا نشود مهم‌تر از همه چیز است که این مهم را باید مد نظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: این گفتمان مهم بودن نماز در هیأت از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و در این ایام باید بیش از همیشه این اولویت را مد نظر داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شایسته نیست که زمان نماز ظهر عاشورا هنوز صدای طبل یک هیأت به گوش برسد، بیان کرد: البته خراسان جنوبی مردمی مؤمن و معتقد دارد و رهبر معظم انقلاب فرمودند که من طاغوت ستیزی را به طور رسمی از بیرجند شروع کردم.

سالاری مکی با اشاره به اهمیت وحدت و اجتماع بین هیئت‌های مذهبی ادامه داد: توجه به نوجوانان و هنر را مد نظر داشته باشیم و مقوله هنر را با کارهای هیئت تلفیق کنیم.

نظر شما