شناسهٔ خبر: 67663673 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

اولین تیزر از فیلم Hell House 5 منتشر شد

صاحب‌خبر -

سازندگان این فرنچایز با انتشار تیزری خبر از تولید فیلم سینمایی Hell House 5 دادند.

فیلمسازان فرنچایز Hell House LLC به تازگی اعلام کردند که قرار است پنجمین فیلم از این مجموعه را بسازند. آن‌ها در کنار اعلام این خبر نیز تیزری را برای فیلم سینمایی Hell House LLC: Lineage منتشر کردند که نیم نگاهی مختصری از درون آن را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد.

در این تیزر تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، مشخص می‌شود که فیلم Hell House LLC: Lineage همانند فیلم قبلی این فرنچایز یعنی فیلم Hell House LLC: The Carmichael Manor هم پیش‌درآمد و هم دنباله است. این فیلم به نویسندگی رابرت فراست و تیزر منتشر شده برای آن، یک خانه جدید و تسخیر شده با حضور خانواده‌ای تازه را نوید می‌دهد.

سه فیلم ابتدایی مجموعه فیلم‌های Hell House روی سرویس آنلاین Tubi قرار دارند و این در حالی است که چهارمین فیلم این مجموعه تحت عنوان Hell House LLC: The Carmichael Manor روی سرویس Shudder در دسترس است. در حال حاضر هنوز تاریخ دقیقی برای پخش پنجمین فیلم این مجموعه اعلام نشده است اما طبق آنچه که در این تیزر نمایش داده شده، فیلم Hell House LLC: Lineage در ماه اکتبر سال ۲۰۲۵ میلادی از سرویس Shudder پخش خواهد شد.

منبع: comicbook

نظر شما