شناسهٔ خبر: 67663409 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

مدیرکل اقتصادی اردبیل :

بازرسان نقش اساسی در سلامت اداری دارند

جلسه شورای هماهنگی بازرسین دستگاه های تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل ، با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص نحوه تعامل بین دستگاهی بازرسین برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ، در این جلسه  یعثوب نژاد محمّد نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نسبت به اهمیت بازرسی و نقش بازرسان در سلامت اداری و لزوم تشکیل جلسات شورای هماهنگی استان و استفاده از نظرات کارشناسان مرکز بازرسی در خصوص آموزش و تبیین موضوعات تاکید کرد .

در ادامه شیوه نامه شورای هماهنگی نمایندگان مرکز بازرسی ابلاغی مقام عالی وزارت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر نسبت به ارایه گزارش و نحوه انجام بازرسی در دستگاه های تابع توضیحاتی را ارایه کردند و پیشنهادات لازم در این خصوص بیان گردید و در پایان حراست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ، برای تعامل و همکاری بین بازرسین و حراست اعلام آمادگی کرد .

در این جلسه مقرر  گردید ، نمایندگان بازرسی دستگاه های تابع ، مسایل و مشکلات مبتلابه دستگاه های مربوطه را احصاء و به منظور جمع بندی و ارسال به مرکز بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی شکایات وزارت متبوع ، به اداره کل امور اقتصادی و دارایی  استان ارسال نمایند .

دعوت از کارشناسان مرکز بازرسی وزارت نسبت به تبیین ابلاغیه و خظ مشی های نظارتی هم افزایی و ایجاد وحدت رویه و آموزش همکاران ، ایجاد گروه بازرسی برای تبادل نظر و اظلاع رسانی در پیام رسان داخلی ، ارسال احکام انتصاب اعضای شورای هماهنگی جهت جمع بندی به دبیرخانه جهت پی گیری های لازم ، از دیگر مصوبات این جلسه بود .

نظر شما