شناسهٔ خبر: 67663032 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

گام به گام رزرو هتل مشهد اینترنتی

در مشهد هتل‌های زیادی ساخته شده که هر کدام از آن‌ها امکانات و ویژگی‌های متفاوتی دارند. با این حال رزرو هتل در مشهد همیشه یکی از دغدغه‌های کسانی است که می‌خواهند به این شهر سفر کنند. امروز شما می‌توانید به‌راحتی با چند کلیک، اطلاعات هتل‌های مختلف را ببینید و سپس هتل موردنظرتان را به‌صورت اینترنتی رزرو کنید. در ادامه درباره مزایای رزرو اینترنتی هتل صحبت خواهیم کرد و نحوه رزرو هتل در مشهد علی بابا را بررسی می‌کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

نحوه رزرو هتل در مشهد علی بابا

علی بابا یک سایت معتبر و محبوب در زمینه فروش بلیط و رزرو هتل است. شما به آسانی می‌توانید از طریق این سایت، بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس بخرید یا در شهرهای مختلف هتل رزرو کنید. برای رزرو هتل در مشهد علی‌بابا باید مراحل زیر را انجام دهید.

ثبت اطلاعات اولیه

وارد سایت علی بابا شوید و از قسمت منو، گزینه هتل را انتخاب کنید. حالا نوبت انتخاب مقصد است. اگر از قبل هتلتان را انتخاب کرده‌اید؛ به‌جای اسم شهر، نام هتل را در این قسمت وارد کنید. پس‌ازاین مرحله، نوبت انتخاب تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد مسافران است. بعد از ثبت این اطلاعات برای مشاهده هتل‌های موجود کافی است روی گزینه «جستجو» کلیک کنید. در ادامه به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن فهرستی از هتل‌های قابل رزرو وجود دارد.

انتخاب هتل

در این مرحله می‌توانید لیست همه هتل‌های موجود در بازه زمانی که انتخاب کرده‌اید را همراه با قیمت ببینید. گاهی تعداد هتل‌هایی که امکان رزرو آن‌ها وجود دارد زیاد است. در چنین مواقعی انتخاب هتل و مقایسه آن‌ها به کار دشواری تبدیل می‌شود. ما توصیه می‌کنیم در چنین مواقعی از فیلترها کمک بگیرید. به‌طورمثال شما می‌توانید هتل‌ها را بر اساس بالاترین امتیاز، کمترین و بیشترین قیمت مرتب کنید. همچنین فیلترهای پیشرفته‌تری هم وجود دارند که کار شما را راحت‌تر می‌کنند. در منوی سمت راست امکان انتخاب نام هتل، تعداد ستاره‌ها، رنج قیمتی، میزان محبوبیت، نوع و امکانات هتل وجود دارد.

به‌عنوان‌مثال اگر دنبال یک هتل پنج ستاره با رنج قیمتی 10 تا 15 میلیون و امکاناتی نظیر سونا، استخر سرپوشیده و... هستید؛ فقط کافیست این موارد را تیک بزنید. پس از انجام این کار، لیستی از هتل‌هایی که چنین ویژگی‌هایی دارند به شما نمایش داده می‌شود. حالا هتل موردنظرتان را انتخاب کرده و روی گزینه «مشاهده اتاق‌ها و رزرو» کلیک کنید. پس از کلیک کردن روی این گزینه، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که در آن اطلاعاتی مانند امکانات هتل، مکان‌های مهم اطراف هتل، نظرات کاربران و لیستی از اتاق‌های هتل نوشته شده است. در این قسمت باید اتاق موردنظرتان را انتخاب کرده و روی گزینه «رزرو اتاق» کلیک کنید.

4

ثبت مشخصات مسافران

پس از انتخاب اتاق در هتل موردنظرتان باید اطلاعات مسافران را در سیستم ثبت کنید. این اطلاعات شامل جنسیت، نام و نام خانوادگی و کد ملی مسافران است. پس از ثبت مشخصات، همه نکاتی که باید از آن‌ها مطلع شوید به شما نمایش داده می‌شود. برای مثال ممکن است هزینه اقامت کودکان در خود هتل قابل پرداخت باشد. بعد از مطالعه قوانین سایت و قوانین هتل، روی گزینه «تائید و ادامه خرید» کلیک کنید. در مرحله بعد همه اطلاعات برای تائید نهایی به شما نمایش داده می‌شود. به دقت این بخش را بخوانید تا اگر اشتباهی در اطلاعات وجود داشت؛ آن را اصلاح کنید.

پرداخت و صدور واچر

در این مرحله به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. برای اتمام مراحل رزرو اتاق باید هزینه هتل را به‌صورت اینترنتی بپردازید. پس از پرداخت هزینه هتل برای شما واچر یا همان تأییدیه رزرو صادر می‌شود. مراحل رزرو هتل در سایت علی بابا بسیار آسان است. با این حال اگر مشکلی برای رزرو هتل در مشهد علی بابا داشتید می‌توانید با مرکز پشتیبانی در ارتباط باشید.

5

مزایای رزرو اینترنتی هتل در مشهد چیست؟

  • امکان مقایسه هتل‌ها: کسانی که تا به حال به شهر مشهد سفر کرده‌اند؛ به‌خوبی می‌دانند که هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد. شما با رزرو اینترنتی می‌توانید هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. برای مثال اگر امکانات هتل برای شما در اولویت است می‌توانید یک لیست کامل از هتل‌های پنج ستاره مشهد را در سایت علی بابا ببینید. البته به‌جز امکانات، موارد دیگری مانند موقعیت مکانی و هزینه هتل هم برای بسیاری از مسافران مهم هستند. در هنگام رزرو اینترنتی هتل این امکان برای شما وجود دارد که همه این موارد را بررسی کنید.
  • دسترسی آسان: دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی برای رزرو هتل نیست. در هر جایی و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید هتل موردنظرتان را رزرو کنید. برای رزرو اینترنتی هتل در مشهد فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.
  • پرداخت هزینه کمتر: معمولاً سایت‌های رزرو هتل، تخفیف‌های خوبی را به مناسبت‌های مختلف به مشتریانشان پیشنهاد می‌کنند. با بررسی سایت‌های مختلف می‌توانید از سایتی هتل رزرو کنید که قیمت کمتری پیشنهاد کرده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما