شناسهٔ خبر: 67662695 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

فینال کوپا آمریکا تحت تأثیر شکیرا!/ مسی بیشتر استراحت می‌کند تا خواننده کلمبیایی آهنگ اجرا کند!

شکیرا در بین دو نیمه فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ اجرا خواهد داشت و برگزار کنندگان کوپا تصمیم گرفته اند مدت زمان استراحت بین دو نیمه را بیشتر کنند تا تماشاگران از اجرای خواننده کلمبیایی بیشتر لذت ببرند.

صاحب‌خبر -

کوپا آمریکا پا جای پای سوپربول گذاشته و قرار است بین دو نیمه فینال این تورنمنت شکیرا اجرا داشته باشد.

ورزشگاه هارد راک میامی بامداد دوشنبه به وقت ایران مملو از هواداران کلمبیایی و آرژانتینی خواهد بود تا تماشاگر دیدار تیم‌های کلمبیا و آرژانتین در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ باشند. هنگامی که بازیکنان پس از ۴۵ دقیقه ابتدایی از تونل پایین می‌روند، شکیرا در بین دو نیمه هواداران را با اجرایی بی‌نظیر سرگرم خواهد کرد. این خواننده کلمبیایی پیش از این در رویدادهای ورزشی مهمی حضور یافته از جمله سوپربول و سه جام جهانی، اما این بار اجرای او اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت چرا که کشورش قرار است برای یک پیروزی تاریخی رقابت کند. او در سوپربول ۲۰۲۰ در همین ورزشگاه هارد راک به همراه جنیفر لوپز بین دو نیمه سوپربول اجرایی تماشایی و تکرارنشدنی داشت.

شکیرا هیجان زیادش برای این بازی را با هواداران پرتعدادش به اشتراک گذاشت و در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: «برو کلمبیا! چه تیم بزرگی داریم. یکشنبه شما را در فینال کوپا آمریکا خواهم دید.»

اما مساله‌ای که خبرساز شده تصمیم عجیب کنمبول (هیات حاکمه فوتبال آمریکای جنوبی) برای افزایش مدت زمان بین دو نیمه از ۱۵ دقیقه به ۲۵ دقیقه است تا شکیرا بتواند اجرایی کامل داشته باشد. این موضوع با انتقادات زیادی همراه شد و نستور لورنزو، سرمربی تیم ملی کلمبیا، در کنفرانس خبری پیش از این بازی اعلام کرد: «امیدوارم لذت ببرید، شکیرا فوق‌العاده است ولی این تصمیم را درک نمی‌کنم. ممکن است بازیکنان سرد شوند ولی همه چیز به هر دو تیم بستگی دارد. امروز متوجه شدم که همین است که هست. باید دید چه می‌شود.»

علاوه بر تغییر در مدت زمان استراحت بین دو نیمه، کنمبول همچنین تصمیم گرفت که زمان اضافی را به فینال بازگرداند. در مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی تساوی در زمان معمول منجر به ضربات پنالتی می‌شد، اما فینال ۳۰ دقیقه اضافی قبل از رسیدن به ضربات پنالتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما