شناسهٔ خبر: 67662004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

هدف ستاد خدمات سفر استان سمنان در ماه محرم، جلب رضایت زائران امام رضا(ع) است

احسان ورامینی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: در ماه محرم، هدف ستاد خدمات سفر استان، خدمت‌رسانی در جهت کسب رضایت مسافران و زائران امام رضا (ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، محمد حمیدی روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ در هفدهمین جلسه ستاد خدمات سفر به زائران و مسافران در استان سمنان گفت: تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران در ایام‌ تعطیلات ماه محرم به‌صورت کشیک برای خدمت به زائران امام رضا(ع) در استان سمنان حضور میدانی داشته باشند تا رضایت زائران و مسافران علی ابن موسی‌الرضا (ع) جلب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: باید گروه‌های نظارتی به‌صورت دائم برای بررسی وضعیت بهداشتی و نظافتی سرویس‌های بهداشتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی وجود داشته باشد تا خدمات‌دهی به مسافران و زائران بدون نقص در استان سمنان انجام شود.

او بیان کرد: تمامی روستاهای در حاشیه جاده استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران تدابیر لازم را اتخاذ کرده و در وضعیت آماده‌باش باشند و دهیاران مستقر در مسیر راه اصلی زائران و مسافران‌ امام‌ هشتم (ع) با حضور ماشین‌های دارای چراغ گردان، برای کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش کنند.

حمیدی ادامه داد: شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم که این امر در اقدامی جهادی با تلاش مسئولان این حوزه اعم از پلیس‌راه استان سمنان، دهیاری‌ها، کمیته‌های فعال ستاد خدمات سفر، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و… به مدیریت استاندار سمنان تحقق‌یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: برپایی موکب‌ها و ارائه خدمات در مبادی وردی شهرها و محورهای مواصلاتی، آمادگی اسکان زائران، تشدید نظارت‌ها بر مجتمع‌های خدمات رفاهی و مراکز عرضه خدمات به زائران و ... جزئی از فعالیت‌هایی بوده است که در ایام اربعین به‌صورت شبانه در دستور کار قرار داشته است.

او با بیان اینکه آیین‌های معنوی و مذهبی متفاوتی در ماه محرم در روستاهای استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: باید همگی برای کنترل حجم ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای در جاده‌های فرعی و روستایی استان سمنان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما