شناسهٔ خبر: 67661403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خرید جذاب زنوزی استارت زد؛

بازگشت اسکوچیچ به ایران با علامت وی!

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم تراکتور ساعتی پیش وارد ایران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم‌ ملی ایران به شکلی کاملا غریبانه و در میان غیبت‌ هواداران تراکتور و خبرنگاران وارد ایران شد تا هدایت تراکتور را برعهده بگیرد.

ورود‌ او که شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های نقل و انتقالات است، صبح‌ امروز رقم خورد و این سرمربی برای نخستین بار در قامت مربی تراکتور پای به تبریز گذاشت.

یک عضو هیئت مدیره، یکی از اعضای اجرایی باشگاه و کاظم محمودی پیشکسوت تراکتور تنها نفراتی‌ بودند که او را همراهی کردند.

این در حالی است که معرفی رسانه‌ای این سرمربی هم بدون بازتاب خاصی انجام شد تا پیروزی تراکتور در مذاکره با‌ این سرمربی که به پرسپولیس و استقلال پاسخ منفی داده بود، بازتاب چندانی نداشته باشد.

2053708

باشگاه تراکتور همچنین ساعتی بعد در استادیوم بنیان دیزل خبر از امضای قرارداد دراگان اسکوچیچ داد تا او به صورت رسمی در جمع سرخپوشان تبریزی معارفه شود و کار خود را در این شهر استارت بزند.

دراگان ۵۵ ساله آخرین بار پیش از جام‌ جهانی در ایران حضور داشت. او سابقه صعود به جام جهانی با ایران را دارد. اسکوچیچ البته پیش از حضور در جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش داد و نتوانست در مهمترین رویداد فوتبال ملی حضور یابد.

اسکوچیچ که در اسلوونی و کرواسی دو قهرمانی به دست آورده، در لیگ برتر ایران هدایت ملوان، فولاد و صنعت نفت را برعهده داشته است. جالب اینکه زنوزی در حالی دست به کاری بزرگ زده و او را استخدام کرده که پیش از آن اسکوچیچ تمام پیشنهادات خود برای حضور در لیگ برتر را رد کرده بود.

حضور دراگان اسکوچیچ و امضای قرارداد با او، بسیاری از هواداران تراکتور را به آینده این تیم امیدوار می‌کند و یک پیروزی بزرگ برای محمدرضا زنوزی هم خواهد بود که در این مدت با استخدام اسکو و همچنین خرید مهدی ترابی و دانیال، مرد شماره یک نقل و انتقالات لقب گرفته است.

نظر شما