شناسهٔ خبر: 67661219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انهدام باند کلاهبرداری با فروش حواله‌های خودروی میلیاردی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند کلاهبرداری فروش حواله خودرو خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل شرکت صوری با اعتمادسازی و فروش چند خودرو با قیمت‌های پایین، اقدام به کلاهبرداری از ۲۶ نفر به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به دستگیری باند کلاهبرداری، اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر اینکه یک باند با شگرد فروش انواع خودروی ایرانی و خارجی تحت پوشش دفتر خدمات هنری در خیابان ستارخان، بررسی و شناسایی متهمان در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اظهارات شکات و با اخذ نیابت قضایی متهم اصلی پرونده در شهر اصفهان شناسایی و با هماهنگی قضایی، کلاهبردار را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه تصریح کرد: متهم در اعترافات خود اعلام داشته با 2 نفر همدست خود با تشکیل شرکت صوری تحت عنوان دفتر خدمات هنری با اعتمادسازی و فروش چند خودرو با قیمت‌های پایین، اقدام به کلاهبرداری از 26 نفر به مبلغ 1000 میلیارد ریال کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما