شناسهٔ خبر: 67660422 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

در روز قیامت درباره فلسطین و اتفاقات غزه از ما سوال خواهد شد

دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد ما همانطور که از جنگ ژوئیه 2006 با وجود فداکاری‌ها، سربلند بیرون آمدیم، ان شاء الله در نبرد طوفان الاقصی نیز همه سرافراز و سربلند خواهیم شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد اکثریت قاطع مجروحان مقاومت اسلامی پس از بهبود یافتن دوباره به جبهه‌های نبرد بازگشتند.

نصرالله طی سخنانی که هر ساله هر شب دهه اول محرم در حسینیه سیدالشهداء در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت بیان می‌کند، گفت: آگاهي سياسی، اجتماعی و فرهنگی در اين زمان در ميان رهبران و مسئولان و نيز عموم مردم لازم است و این امر منجر به بصيرت می‌شود.وی در مقام مقایسه میان فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی گفت: در اسلام مردم کانون توجه هستند، در حالی که غرب به فرهنگ خودمرکزی تکیه دارد و همه چیز حتی نزدیک‌ترین افراد را به خاطر خودپرستی قربانی می‌کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: آنچه اکنون در فلسطین و غزه در جریان است، واضح‌ترین مساله است، این موضوعی عقیدتی است و از ما در روز قیامت درباره این موضوع سوال خواهد شد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: مظلومیت مردم فلسطین آشکار و عیان است، این مظلومیتی است، امروز دشمن صهیونیستی جنایت بزرگی را علیه آوارگان در المواصی غزه مرتکب شد سپس این جنایت را اینگونه توجیه کرد که می‌خواست رهبران حماس را هدف قرار دهد، آیا بی‌عدالتی و ظلمی بیش از این روی زمین وجود دارد؟

دبیرکل حزب‌الله در خصوص مساله فلسطین گفت: مسئولیت ما اهتمام، همدردی روحی و روانی، قلبی و عاطفی، دعا، بیان موضع سیاسی و رسانه‌ای و محکوم کردن است، تظاهرات هفتگی مردم یمن در سرما و گرما به منزله پشتیبانی معنوی، روانی و عاطفی است، در این میان سطح پیشرفته حمایت، حمایت مادی است اما پیشرفته‌ترین و والاترین پشتیبانی، نبرد است تا حملات دشمن اسرائیلی علیه مردم فلسطین متوقف شود، این مسئولیت ماست.
 
وی درخصوص پیش‌زمینه فرهنگی، فکری و دینی در جبهه پشتیبان لبنان در نبرد طوفان الاقصی گفت: ما فقط در برابر خودمان مسئول نیستیم بلکه در قبال مردم هم مسئولیم، مسئولیت‌پذیری نه تنها در آخرت، بلکه در این دنیا نیز برکات دارد و خداوند به مجاهدان و رزمندگان مقاومت در دنیا عزت، پیروزی، رهایی و غلبه عطا می‌کند. ما کسانی هستیم که از جنگ ژوئیه 2006 با وجود فداکاری‌ها، سربلند بیرون آمدیم، ان شاء الله در نبرد طوفان الاقصی نیز همه سرافراز و سربلند خواهیم شد.

نظر شما