شناسهٔ خبر: 67659697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرسپولیس هیچوقت ضعیف نمی‌شود؛

عبدی: پیشنهاد استقلال و تراکتور را رد کردم!

مهدی عبدی معتقد است پرسپولیس با وجود جدایی بازیکنانش تضعیف نمی‌شود و باز هم مدعی قهرمانی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، مهدی عبدی که روز گذشته اولین تمرین خود را با پرسپولیس و زیر نظر خوان کارلوس گاریدو دنبال کرد، در گفتگویی با ایران ورزشی درباره بازگشت خود به پرسپولیس پس از نیم فصل حضور قرضی در تراکتور صحبت کرده است:

*با پرسپولیس توافق کردی؟
بله پرسپولیس تیم من است و همه می‌دانند که چقدر این تیم و هوادارانش را دوست دارم. به همین دلیل هم به همه پیشنهادات ارائه شده جواب رد دادم تا دوباره پیراهن تیم محبوبم را برتن کنم.

*از چه تیم‌هایی پیشنهاد داشتی؟
من از چهار تیم استقلال، فولاد، سپاهان و تراکتور پیشنهاد داشتم اما به همه آنها جواب رد دادم.

*همه این پیشنهادات را به خاطر پرسپولیس رد کردی؟
شک نکنید که پرسپولیس و هوادارانش همیشه برای من بهترین و محبوب‌ترین هستند و باور کنید هیچ جوره نمی‌توانستم روی قلبم و چیزی که دوست داشتم دست بگذارم به همین دلیل وقتی چهار پیشنهاد رسید همه چیز را در اختیار باشگاه گذاشتم و به آنها گفتم که آنها در مورد من تصمیم بگیرند.

2053599

*در مورد گاریدو چه نظری داری، گویا نظر گاریدو هم خیلی روی انتخاب تو نقش داشته؟
از افکار گاریدو شناختی ندارم اما می‌دانم که از یک کشور بزرگ فوتبالی با رزومه قوی آمده به همین دلیل حتماً با حضور این مربی من در پرسپولیس پیشرفت خواهم کرد. من که اولویتم پرسپولیس بود اما وقتی شنیدم گاریدو هم گفته که روی من نظر مثبت دارد خیلی مشتاق‌تر شدم و روحیه مضاعفی گرفتم که در پرسپولیس بمانم و قید همه پیشنهادات را بزنم تا در خدمت تیم محبوم و گاریدو باشم.

*اما باشگاه جدا از تو با عیسی هم تمدید کرده و درصدد جذب علیپور یا یک مهاجم خارجی دیگر هم هست. با وجود این شرایط را برای خودت سخت نمی‌بینی؟
هر چه تیم قوی‌تر باشد به سود بازیکنان است چون رقابت شدیدتر می‌شود و همه بازیکنان کیفیت‌شان در رقابت بهتر می‌شود. من هم عاشق رقابت هستم و معتقدم در رقابت است که شرایط تیم و خودم بهتر می‌شود. ما هم در این فصل کار سختی داریم و برای دفاع از عنوان قهرمانی و حضور در لیگ نخبگان نیاز داریم که خیلی قوی بسته شویم.

*بازیکنانی مانند ترابی و دانیال و نعمتی و هنانوف از تیمتان رفتند، با وجود این نگران نیستی که تیم ضعیف‌تر شده؟
پرسپولیس هیچ وقت ضعیف نمی‌شود چه بسا که از گذشته هم باب بوده بازیکنان زیادی از تیم جدا شده اما پرسپولیس باز هم پرابهت مانده و همیشه پای اصلی قهرمانی بوده است. مضاف بر اینکه نکته مهم دیگر جدا از پرسپولیس، هواداران هستند که یک دنیا می‌ارزند.

*چه شماره‌ای در پرسپولیس را برتن خواهی کرد؟
قبلاً شماره 16 را برتن می‌کردم، این بارهم اگر این شماره خالی باشد دوست دارم آن را برتن کنم.

نظر شما