شناسهٔ خبر: 67658587 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ايثار و شهادت ارزشمندترين سرمايه انقلاب اسلامي است

صاحب‌خبر -
ايثار و شهادت ارزشمندترين سرمايه انقلاب اسلامي است
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در مراسم گرامیداشت مردان آسمانی نیروی انتظامی روستای یساقی گفت: ایثار و شهادت ارزشمندترین سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی است و ترویج این فرهنگ سترگ در جامعه علی الخصوص در بین نسل جوان، کشور عزیزمان را از شر دشمنان همواره مصون نگاه خواهد داشت.

به گزارش ایثار، دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در مراسم گرامیداشت مردان آسمانی نیروی انتظامی روستای یساقی، شهیدان والامقام سید بلال حسینی و صادق روشنی، که در مسجد آیت الله روشنی این روستا برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین علیه السلام و یارانش، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثار و از خود گذشتگی بزرگمردانی هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند.
وی با اشاره به اینکه حامل پیام تشکر مادران شهید استان ایلام برای مادران شهدای استان گلستان هستم ادامه داد: مادران شهید استان ایلام ضمن همدردی با مادران شهدای گلستان، خاطره پیوستن جوانان غیور استان گلستان و دفاع از شرف و ناموس و خاکشان را هیچگاه از خاطر نخواهند برد.
وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی بیش از هرزمانی نیازمند تکریم و تجلیل یادگاران و اسناد افتخار دوران دفاع مقدس است تا نسل جوان بداند عزت، آزادی و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: ایثار و شهادت ارزشمند ترین سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی است و ترویج این فرهنگ سترگ در جامعه علی الخصوص در بین نسل جوان، کشور عزیزمان را از شر دشمنان همواره مصون نگاه خواهد داشت.

نظر شما