شناسهٔ خبر: 67658448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حرف‌های مهم مدیرعامل هیچ‌جا ثبت نشد

گزارش مخفیانه از نقل و انتقالات پرسپولیس!

از رامین رضاییان تا مهدی لیموچی؛ اولین خرید پرسپولیس چه کسی است و چرا ستاره‌های موردعلاقه این تیم به سپاهان می‌روند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدیران پرسپولیس در روز شروع تمرینات پیش فصل، ساعات ملتهبی را در محل باشگاه سپری کردند. هواداران پرسپولیس که با استرس و نگرانی خاصی ناکامی‌های مدیران باشگاه در جذب نفرات مدنظر را دنبال می‌کردند بالاخره صبرشان لبریز شد و قرار تجمعی را در فضای مجازی منتشر کردند.

هواداران پرسپولیس ساعات زیادی در گرمای طاقت فرسای این روزهای تهران زیر آفتاب برای حمایت از تیم‌شان و ابراز نگرانی در مورد روند نقل و انتقالات مقابل ورودی باشگاه ایستادند و حتی عده‌ای شعارهایی را علیه درویش سر دادند.

نقطه اوج این تجمع زمانی بود که مدیرعامل پرسپولیس می‌خواست وارد باشگاه شود و با هواداران خشمگین پرسپولیس مواجه شد. تعدادی از هواداران صدای‌شان را بلند کرده و اعتراض خود را به گوش درویش رساندند‌. مدیرعامل پرسپولیس قصد داشت به محل دفتر خود برود که با واکنش طرفداران عصبانی که به او می‌گفتند "باید جواب این هواداران را بدهی‌" به جلوی درب ورودی برگشت.

ویدئو: 347472

رضا درویش نیز که در روزهای اخیر تحت فشار زیادی قرار دارد عصبی و مستاصل به نظر می‌رسید‌، در میان همهمه هواداران به شکل عجیبی با خیره شدن به چشم‌های هوادار عصبی پرسپولیس که تُن صدایش به نزدیکی‌های فریاد رسیده بود، سعی می‌کرد جواب او را بدهد‌.

در نهایت درویش از هواداران درخواست کرد دوربین‌های‌شان را خاموش کنند تا تک تک به سوالات‌شان جواب بدهند و این اتفاق باعث شد ویدیویی از ادامه صحبت‌های درویش گرفته نشود اما شنیده‌های خبرنگار ما شرح داده شده است.

بسیاری از مدیرعامل باشگاه راجع به رامین رضاییان پرسیدند و درویش به آنها پیام‌هایش به این مدافع در واتس‌اپ را نشان داد که این بازیکن حتی جواب او را نداده است‌!

2053639

مدیرعامل پرسپولیس در میان جمعیت می‌گوید که این هفته قرار است مذاکرات و خریدهای جدید نهایی شوند اما هواداران معترض از ناتوانی او در جذب لیموچی و آقایی‌پور می‌گویند و گلایه می‌کنند. درویش پاسخ می‌دهد که حتی به آنها گفته پول بیشتری از سپاهان برای رضایت‌نامه می‌دهد اما همه چیز به شکل عجیبی کنسل شده است.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین وعده تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی را داد. وقتی از او در مورد بیرانوند سوال شد گفت که مسئله این دروازه‌بان، حقوقی است و نمی‌تواند در این خصوص حرفی بزند.

2053640

او در پایان صحبت‌هایش به هواداران می‌گوید اگر می‌خواهید بدانید کدام بازیکنان به تمرین می‌روند به ورزشگاه کاظمی بروید! با این حال به نظر می‌رسید که این توضیحات هم برای بسیاری از هواداران قانع کننده نبوده و آنها تا زمان عملی شدن وعده‌ها و تکمیل تیم با بازیکنان با کیفیت به عملکرد درویش معترض خواهند بود.

نظر شما