شناسهٔ خبر: 67656669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

اولین درخواست دقیقی در ملوان

سرمربی ملوان انزلی از مردم این شهر درخواست کرد برای موفقیت تیم در کنار یکدیگر کار کنند.

صاحب‌خبر -

سعید دقیقی پس از دو سال حضور در شمس‌آذر قزوین تصمیم گرفت هدایت ملوان انزلی را برعهده بگیرد و جانشین مهدی تارتار شود که اولین واکنش او پس از قبول هدایت این تیم در پیامی به شرح زیر آمده است:

«من به عنوان فرزند قزوین به نقطه‌ای دیگری از جغرافیای فوتبال در این سرزمین پای می‌گذارم که هموطنانی سرشار از شور و عشق به فوتبال در آنجا آشنایان من هستند.
‌‎آشنایانی که من به پشتوانه علاقه‌ی قلبی‌ام به آن‌ها و نگاه مشترکی که به شور و هیجان فوتبال داریم، تصمیم به حضور در کنارشان گرفتم تا قوی سپید خزر را که مِهرش در قلب یک شهر، ریشه دوانده به پروازی چشم نواز واداریم که باعث افتخار انزلی و همه‌ی انزلی‌چی‌ها باشد.
‌‎من به شهر انزلی آمده‌ام. به شهرِ ملوان... به شهر سیروس قایقران که بخش مهمی از کودکانه‌های فوتبالی من با نامش گره خورده است.
‌‎به شهر اساتیدم صالح‌نیا، ایراندوست، غفور جهانی، محمد احمدزاده، عزت‌اللهی و ... که بزرگان این فوتبال هستند. به شهر دوستانم مازیار زارع، پژمان نوری و ... که نماد وفاداری و جانبخشی دوباره ملوان هستند.
‌‎من به شهر شما آمده‌ام. به حکم فوتبال و به توصیه یک علاقه‌ی دیرینه قلبی.
با رخصت از همه‌ی بزرگان و برای تبدیل سن سیروس به یک دیگ جوشان... با ارائه یک فوتبال تهاجمی و پُر هیجان... به پشتوانه‌ی حمایت شما تماشاگران و به عشق ملوان...
‌‎ «سلام ملوان»
تقدیر و تشکر از برادر عزیزم دکتر دنیامالی بزرگوار و دغدغه‌مند ...
یک درخواست:ملوان، مسؤولین و مردم در کنارهم متعهد، منضبط و متعصب برای فصلی بی‌نظیر.
من و شما یک ملوانی
یک انزلیچی»

برچسب‌ها:

نظر شما