شناسهٔ خبر: 67655442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تلاش برای پیدا کردن بهترین گزینه؛

روزهای شلوغ پیکان در سکوت خبری!

باشگاه پیکان در سکوت خبری، خود را مهیای فصل جدید رقابت‌ها می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در حالی که حدود شش هفته از پایان مسابقات لیگ برتر سپری شده، تیم‌های مختلف مشغول عقدقرارداد با بازیکنان و مربیان مدنظر خود هستند و با حجم بالایی از اخبار مربوط به نقل و انتقالات مواجهیم اما از باشگاه پیکان، خبر خاصی منتشر نمی‌شود. 

در این زمینه شنیدیم، مدیران پیکان اتفاقا روزهای پرترافیک و شلوغی را سپری می‌کنند اما ترجیح‌شان این است که در سکوت کامل خبری، کارها را دنبال کنند. آنها با چند گزینه سرشناس برای سپردن سکان هدایت خودروسازان مذاکره کردند، برنامه گرفتند و در انتظار گزارش کمیته فنی این باشگاه برای عقدقرارداد هستند. از سوی دیگر، بازیکنان جوان این تیم قرارداد طولانی مدت دارند و سایر بازیکنان نیز در حال مذاکره هستند تا تکلیف تیم روشن شود. 

به هرحال، خودروسازان این روزها حسابی مشغول بستن تیم هستند اما سیاست مدیران این باشگاه، حفظ سکوت و آرامش اطراف پیکان است تا بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند.

البته پیکانی‌ها در همین بین آرزوی دیگری هم در سر دارند و آن هم ماجراهای مربوط به باشگاه مس رفسنجان است که باعث شده آنها امیدوار باشند که شاید با احکامی که صادر می‌شود جای مس را در لیگ برتر بگیرند و در مصاحبه احمد مددی مدیرعامل آنها نیز بر آن تاکید شده است.

نظر شما