شناسهٔ خبر: 67655086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

من موافق حضور رضاییان در استقلال نیستم؛ او هنوز به پختگی لازم نرسیده!/ به قول امیرخان، پیراهن استقلال قداست دارد/ پرسپولیس ۳۰۰ سخنگو دارد اما...

امیرحسین صادقی به خبرورزشی گفت: از لحاظ حاشیه‌های پیش رو فکر نکنم رضاییان به پختگی لازم برای مهار حاشیه‌ها رسیده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش سابق استقلال معتقد است چنانچه آبی پوشان فصل  گذشته دو نفر تحت عنوان بزرگتر بالای سر خود داشتند، لیگ بیست و سوم را با قهرمانی به پایان می‌رسانند. حرف های تازه صادقی را در ادامه بخوانید:

شرایط استقلال را با شروع تمرینات پیش فصل چطور می‌بینید؟

در خصوص شرایط استقلال ابتدا باید گفت ما به این وضعیت در روزهای نقل و انتقالات تابستانی عادت کرده ایم و گویا قرار نیست این ماجرا پایان یابد. امیدوارم در روزهای آینده اتفاقات و اخبار خوبی را در بحث جذب بازیکن از باشگاه استقلال بشنویم. پارسال که به دلایل گوناگون دست استقلال در آخرین هفته از جام کوتاه ماند اما این فصل هواداران حق دارند از جواد نکونام انتظار قهرمانی داشته باشند و برای رسیدن به این هدف باید تمامی تلاش را برای موفقیت و برآورده کردن انتظارات سرمربی در بازار نقل و انتقالات به خرج داد.

از خریدهای استقلال تا اینجا راضی بودید؟

من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم اما باید دید این بازیکنان در لیست نفرات مورد نظر سرمربی تیم بوده‌اند یا خیر؟ شنیدم باشگاه چند بازیکن را  بدون نظرخواهی از جواد نکونام جذب کرد اما نمی‌دانم این ماجرا تا چه حد صحت دارد. آنچه مشخص است، سرمربی باید بازیکنانی را که قرار است او را در راه رسیدن به قهرمانی کمک کنند، انتخاب کند نه باشگاه.

نظرتان در خصوص پیوستن احتمالی رامین رضاییان به استقلال چیست؟

رامین رضاییان اگرچه بازیکنی خوب است اما من زیاد موافق این اتفاق نیستم. خیلی کار به جراید ندارم اما معتقدم بازیکنی که سابقه حضور چند ساله در پرسپولیس را دارد، در استقلال حواشی زیادی  انتظارش را می کشد. رامین  باید حواسش جمع باشد و جوابگوی هواداران هر دو تیم باشد. جدا از اینکه هواداران باید دوست داشته باشند که چنین نقل و انتقالی انجام بشود، از لحاظ حاشیه‌های پیش رو فکر نکنم رضاییان به پختگی لازم برای مهار حاشیه‌ها رسیده باشد.

ظاهرا مشکلات حسینی حل شده و او فصل آینده به همراه روزبه چشمی که به تازگی تمدید قرار کرده است، در استقلال حضور دارند.

وقتی تیمی با آن همه حواشی در هفته پایانی بازی‌ها با یک امتیاز اختلاف نایب قهرمان می‌شود، طبیعی است که اسکلت آن باید حفظ شود و به دنبال ترمیم نقاط ضعف و قوت خود باشد. حسینی و چشمی از جمله بازیکنان خوب استقلال در فصل گذشته بودند و حفظ آنان اتفاقی خوبی است که باشگاه رقم زده است. حفظ شاکله تیم فصل گذشته و برطرف کردن نقاط ضعف از جمله قواعدی است که استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید از آن پیروی کند.

من موافق حضور رضاییان در استقلال نیستم؛ او هنوز به پختگی لازم نرسیده است!/ به قول امیرخان، پیراهن استقلال قداست دارد/ پرسپولیس ۳۰۰ سخنگو دارد اما...

مهدی تیکدری و جواد آقایی پور در آستانه آبی پوش شدن سر از تیم های دیگر درآوردند. دلیل این گونه رودست خوردن‌ها را چه می‌دانید؟

من نمی‌دانم مسئول جذب بازیکنان تازه وارد چه کسی است و چگونه عمل می‌کند. اما اینکه بازیکن وارد باشگاه شود ولی  بگوید: "بروم و فکر کنم" برایم عجیب است. شما باید به پوشیدن پیراهن استقلال افتخار کنید. حتماً این هم مدل جدید است که ما از آن بی‌خبریم. من از کسی اسم نمی‌برم اما بدانند برای رسیدن به پیراهن استقلال باید دوید. اینکه  بازیکنان پا به باشگاه بگذارند و بدون نتیجه از باشگاه خارج شوند دیگر نوبر است. به قول امیر خان قلعه نویی، پیراهن استقلال قداست دارد و نکته دیگر اینکه این افراد هنوز تجربه دعای سر سجاده هزاران هوادار را برای سلامت و موفقیت آنان ندارند.

و همچنان استقلال تکلیف انتخاب سرپرست فصل جدید را مشخص نکرده است. نظرتان درباره تاخیر در انتخاب سرپرست جدید باشگاه چیست؟

 این سیاست باشگاه و هلدینگ است اما دلیلش را  نمی‌دانم. جالب اینکه تا دو سه هفته گذشته تکلیف سرمربی تیم به رغم داشتن قراردادی سه ساله نیز معلوم نبود! به اعتقاد من تعلل در این گونه موارد برای باشگاه بزرگ استقلال خوب نیست و امیدوارم هرچه زودتر سرپرست جدید استقلال معرفی شده تا او بتواند کارش را با جدیت هرچه بیشتر دنبال کند.

با توجه به تجربه فصل گذشته و شرایط امروز استقلال، آینده آبی‌پوشان را چگونه می‌بینید؟

استقلال مدت‌هاست درگیر ماجراهای گوناگون است و شخصی دلسوز هم وجود ندارد که بتواند مشکلات استقلال را حل کند. در جمع مدیران استقلال تنها آقای علی عسگری که عموی حمید علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس است و آقای شهریاری مدیرعامل سابق صبا باتری را می‌شناسم. متاسفانه شاهد حضور یک شخص دلسوز برای استقلال نیستیم و این باعث نگرانی هواداران شده است.در حالیکه پرسپولیس ۳۰۰ تا سخنگو دارد اینجا نه حرفی می‌شنویم و نه عملی می‌بینیم. من نمی‌دانم چرا استقلال تغییر نمی‌کند و کسی نیست که از حق تیم و سرمربی آن دفاع کند؟ در روزهای پس از تساوی با نساجی مازندران که باعث از دست رفتن جام شده بود همگان جواد نکونام را زیر سوال بردند اما شما هیچ کدام حرفی نزدید و افراد حاضر در تیم هم که حرفی زده بودند، محروم شدند. من بارها از جواد نکونام شنیدم که می‌گفته تنها هستم و تمام حرف‌ها را من باید بزنم. این اتفاق برای نکونام در حالی رخ داد که نه مدیر و نه سرپرست آنچنان که باید به وظایفشان عمل نکردند. این فصل اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که جواد نکونام همه تمرکز خود را روی کارهای فنی بگذارد ‌. من تجربه دارم و می‌دانم سرمربی باید فقط فکرش حول محور مسائل فنی باشد، آن هم تیمی مثل استقلال که حکایتش با دیگر تیم‌ها متفاوت است. در استقلال فصل گذشته مرتب دعوا بود و حاشیه و سرمربی و تیم از اهداف خود به ناچار دور شدند. چرا باید در تیم بزرگی این اتفاقات بیفتد و هیچکس هم کمک نکند؟  پارسال اگر استقلال دو بزرگتر بالای سر خود داشت قهرمان می‌شد و همه به به و چه چه می‌گفتند. من بارها به جواد گفتم حواسش باشد، چرا که استقلال چند سال است که جام نگرفته  و هوادار حق دارد انتظار قهرمانی داشته باشد اما متاسفانه عده‌ای مدام به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند.

نظر شما