شناسهٔ خبر: 67652918 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نماینده وزیر راه و شهرسازی در ستاد راهیان نور کشور خبر داد؛

پيشرفت 60 درصدي پروژه پارکينگ يادمان شهداي کربلا 4

صاحب‌خبر -
پيشرفت 60 درصدي پروژه پارکينگ يادمان شهداي کربلا 4
خبرگزاری آریا - نماینده وزیر راه و شهرسازی در ستاد راهیان نور کشور گفت: پیشرفت 60 درصدی پروژه پارکینگ یادمان شهدای کربلا 4 به دست توانمند ستاد راهیان نور وزارت راه و شهرسازی حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید وین نماینده وزیر راه و شهرسازی در ستاد راهیان نور کشور اظهار کرد: پروژه بهسازی 12 هزار متر مربعی پارکینگ یادمان شهدای عملیان کربلا 4 (علقمه) با پیشرفت 60 درصدی در حال اجرا است.
وی افزود: به منظور ارج نهادن به مقام رفیع شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار این عزیزان ستاد راهیان نور وزارت راه و شهرسازی اقدام به تسطیح و بهسازی یادمان شهدای کربلا 4 در منطقه خرمشهر به منظور بازدید مردم عزیز و کاروان‌های راهیان نور نموده است.
حجت السلام مجید وین از نظر مساعد وزیر محترم راه و شهرسازی و تاکید ایشان مبنی بر رفع مشکلات زوار راهیان نور تشکر کرد.
وی در ادامه نیز گفت: به منظور تعیین سرنوشت جنگ و تصرف شلمچه، تنومه و جزایر اروندرود و پیشروی از شمال فاو با هدف نهایی تصرف شهر بصره، عملیات کربلای 4 با فرماندهی سپاه و پشتیبانی هوایی و توپخانه ارتش با چهار قرارگاه نجف، قدس، کربلا و نوح در تاریخ 1365.10.3 طراحی و اجرا شد و این یادمان روزانه بین دو هزار تا سه هزار نفر از اعضای کاروان‌های راهیان نور را پذیرا است.

نظر شما