شناسهٔ خبر: 67651967 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

انعکاس مراسم عزاداری حرم حضرت معصومه(س) از رسانه ملی

حوزه/ رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: طبق هماهنگی که با رسانه ملی انجام شده، عزادری ویژه خواهران، عزاداری ویژه کودکان و نوجوانان و عزاداری‌های عمومی حرم مطهر در ساعات مختلف از شبکه های رسانه ملی برای عموم مردم پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مرتضی موسویان طی گفتگویی خبری با اشاره به فعالیت واحد رسانه حرم مطهر بانوی کرامت در دهه اول محرم گفت: هر روز صبح ساعت ۸:۳۰ روضه ویژه بانوان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد و مداحی مجتبی خرسندی از شبکه قرآن به صورت زنده پخش می شود.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ساعت ۱۲:۴۰ ظهر نیز سخنرانی عمومی حجت الاسلام و المسلمین مومنی و مداحی سید علی حسینی نژاد در شبستان امام خمینی(ره) از شبکه قرآن به صورت زنده پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر روز ساعت ۱۷ سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده و هر شب ساعت ۲۰:۱۵ سخنرانی آیت الله سید مهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما منعکس می شود.

موسویان تأکید کرد: ویژه برنامه حسینیه کودک نیز هر روز به صورت ویژه ازساعت ۱۶:۴۰ در شبکه قرآن و ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه استانی قم به روی آنتن می‌رود.

وی در پایان گفت: محفل نوجوانان فاطمی نیز از ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه امید به صورت زنده پخش می شود وعلاقه مندان می توانند از تمامی برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت بهره‌مند شوند.

نظر شما