شناسهٔ خبر: 67651891 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

سود بردن مدیران خودرو از جیب مردم به چه قیمتی

یکی از مخاطبین بولتن نیوز در اعتراض به مشکلات برخی تولیدات مدیران خودرو به ایرادات اساسی در کولر TIGGO7 Pro و خدمات پس از فروش آن پرداخت.

صاحب‌خبر -

گروه اقتصادی: یکی از مخاطبین بولتن در اعتراض به مشکلات برخی تولیدات مدیران خودرو نوشت: من در ابان ماه 1402 یک دستگاه خودرو TIGGO7 Pro از نمایندگی 342 مدیران خودرو تحویل گرفتم. طی 9 ماه کارکرد این خودرو (حدود 14000 کیلومتر) سروصداهای داخل کابین خودرو از ابتدا وجود داشته و پس از جندین بار مراجعه به نمایندگی متوجه شدم این مشکل به علت انتخاب متریال ساخت نامناسب برای اجزایی که در سقف و در عقب نصب میشوند بوده و امکان به گزارش بولتن نیوز، صداگیری و رفع نویزهای موجود وجود ندارد. بعد از این همه مدت با زیاد کردن صدای موسیقی و یا رادیو کمتر به آن توجه می شود.
با گرم شدن هوا مشکل کولر ماشین مواجه شدم به نحوی که کولر درست کار نمی کرد و هوای گرم را به داخل اتاق هدایت میکرد. با توجه به محدود بودن مراکز تعمیرات این شرکت و فروش زیاد ماشین های مونتاژی این شرکت، بعد از 2 هفته موفق شدم از نمایندگی 342 مدیران خودرو وقت گرفته و ماشین را برای سرویس به انجا بردم. در روز اول صرفا شارژ گاز کولر و با هزینه اینجانب انجام شد که مسلما مشکل رفع نشد. بعد از آن هم دو مرتبه دیگر ماشین به تعمیرگاه برده شده و هر سری برخی از قطعات آن تعویض و مشکل همچنان پابرجاست. در حال حاضر به گفته نمایندگی درخواست قطعه کمپرسور کولر و شیر انبساط زده شده و با توجه به نبود این قطعات می بایست منتظر ماند.
حال با گرمای بالای 40 درجه و در اختیار داشتن ماشین 2 میلیارد تومانی می بایست همانند گذشته که با ماشین پیکان پدری مسافرت میرفتیم، تمامی شیشه ها پایین و صدای باد و گرمای هوا را تحمل کنیم صرفا به خاطر عدم دقت و سودجویی شرکت مدیران خودرو که تنها در بخش فروش مشتری مدار بوده و در بخش خدمات پس از فروش حتی تلفن های مشتری های بخت برگشته را نیز جواب نمیدهند. 
- مطابق گفته های کارشناسان نمایندگی قبلا روزانه نمایندگی 30 دستگاه ماشین را برای سرویس پذیرش میکرده  و در حال حاضر روزانه 70 ماشین در نمایندگی پذیرش میگردند. که این یعنی فاجعه.
- هم چنین کیفیت قطعات همگی پایین بوده که خود لزوم مراجعه به نمایندگی را بیشتر ایجاب می نماید.
- با توجه به قوانین گارانتی هم میبایست سرویسهای 1000و 10000 و 20000 و ... در نمایندگی انجام شود و هرگونه دستکاری در خارج از این سیستم هم باعث ابطال گارانتی میشود. گارانتی 150 هزار کیومتر و یا 5 سال. به این روش تمامی ماشین ها با کوچکترین ایرادی باید به نمایندگی مراجعه نمایند.

نظر شما