شناسهٔ خبر: 67651853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هافبک پرسپولیس جدایی‌اش را تکذیب کرد؛ قرارداد دارم و جایی نمی‌روم!

سینا اسدبیگی هافبک تیم پرسپولیس، شایعه جدایی‌اش را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

سینا اسدبیگی هافبک دفاعی پرسپولیس که دو فصل قبل به این تیم پیوست، یکی از بازیکنانی بود که در فصل قبل بیشتر نیمکت نشین بود. 

این بازیکن طی روزهای گذشته با دو پیشنهاد خوب از تراکتور و فولاد مواجه شد و یکی از بازیکنان مدنظر گل محمدی برای حضور در اهواز بود. اسدبیگی توسط گل محمدی از ذوب آهن به پرسپولیس آمد و حالا در حالی دوباره مورد توجه مربی سابقش قرار گرفته که خودش دوست ندارد پرسپولیس را ترک کند. هافبک دفاعی قرمزها با این تیم قرارداد دارد و با وجود داشتن پیشنهاد، می‌خواهد باز هم در پرسپولیس بماند و سومین فصل حضورش را در این تیم سپری کند. گفتنی است حتی این احتمال هم وجود دارد که اسدبیگی طی روزهای آینده قراردادش را هم با پرسپولیس تمدید کند.

در همین خصوص با خود اسدبیگی تماس گرفتیم. شماره ۸۸ قرمزها در گفت و گو با خبرورزشی گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و شایعات مربوط به جدایی ام صحت ندارد. یکی، دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دریافت کردم ولی دوست دارم در پرسپولیس بمانم. با شروع تمرینات هم قرار است در تمرینات شرکت کنم و برای فصل جدید استارت بزنیم. 

هافبک سرخ پوشان در پایان گفت: بازی برای پرسپولیس افتخار بزرگی است و من هم خوشحالم در بهترین تیم ایران بازی می‌کنم. امیدوارم در کنار سایر بچه‌ها و کادرفنی جدید بتوانیم آماده سازی خوبی داشته باشیم و فصل تازه را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم.

نظر شما