شناسهٔ خبر: 67651105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خبر داد؛

کمک نقدی ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی حامیان به ایتام و محسنین

بندرعباس- رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس از واریز کمک‌ ۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین بندرعباس توسط حامیان طی سه ماهه نخست سال‌ جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیح الله مرادی، با اعلام این خبر گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب فرزند معنوی خودشان واریز کردند و این میزان کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۱۴۰۲، رشد ۶۱ درصدی داشته است.

مرادی با تاکید بر اینکه حامیان می‌توانند به صورت مستقیم کمک‌های خود را به حساب فرزند معنوی شأن واریز کنند، افزود: در حال حاضر ۵۶۸ یتیم و ۹۴۵ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس قرار دارند که از حمایت‌های مادی و معنوی ۳ هزار و ۳۵ حامی برخوردار هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس بیان کرد: در ایام محرم پویش به عشق حسین (ع) به منظور حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین توسط کمیته امداد در حال اجر است و همه آحاد مردم شریف و نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام این نهاد و یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ برای حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد ثبت نام نموده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

نظر شما