شناسهٔ خبر: 67650561 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

لباس فرم دانش‌آموزان بوشهری چند؟ [+ جدول]

صاحب‌خبر -

اگر فرزند محصل دارید، لباس فرم یکی از  پازل های هزینه مهرماه شما خواهد بود. لباسی که  قرار است تن پوش دانش آموزان در 9 ماه از سال باشد.

به گزارش سایت خلیج فارس (بوشهر)، «از طرفی، لباس فرم مدارس یکی از ماجراهای چالشی دانش آموزان از تابستان تا شروع مدارس است که گرانی و ‌کیفیت پایین آنها، مهمترین انتقاد والدین می باشد و البته  پاسخ تکراری مسئولان به  این مشکلات، شامل برخورد با متخلفان است.

سالانه 50 هزار دست پوشاک مدارس

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک، فرش دستباف وخشکشویی شهرستان بوشهر با بیان مطلب بالا گفت: واحدهای تولیدی پوشاک در مرکز استان سالانه بیش از 50 هزار دست پوشاک مدارس تولید می کنند.

منصور رضایی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 3 هزار دست لباس مدرسه به فرزندان خانواده های بی بضاعت، دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و… هدیه می دهند.بخشی از واحدهای تولیدی نیز به صورت خودخواسته به روستاهای کمترتوسعه یافته رفته و پوشاک مدرسه تعدادی از دانش آموزان بی بضاعت روستا را به صورت هدیه عرضه می کنند.

تعرفه رسمی لباس فرم دانش آموزان در بوشهر

روابط عمومی زاعلام کرد: با توجه به رونق دوخت و عرضه پوشاک مدارس از اردیبهشت تا اواسط مهرماه، حدود سیصد خیاط ماهر به صورت اشتغال فصلی در واحدهای تولیدی مشغول به کار می شوند.

گرانی و کمبود پارچه درجه یک و سایر مواد اولیه مثل نخ، سوزن، کش، نیروی کار ماهر و همچنین الزام به عرضه حداقل 5 دست لباس رایگان به ازای هر 100 دست لباس توسط تولیدی ها و… باعث شده حاشیه سود آنها از پوشاک مدارس به شدت کاهش یابد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک، فرش دستباف وخشکشویی شهرستان بوشهر یادآور شد: برای این که پوشاک باکیفیت به دست دانش آموزان برسد از والدین می خواهیم که سفارش پوشاک مدرسه فرزندان خود را به شهریورماه موکول نکنند.

رضایی تصریح کرد: تولیدی های پوشاک مکلفند پارچه درجه یک را برای دوخت پوشاک مدارس استفاده کنند.»

لباس فرم دانش‌آموزان بوشهری چند؟ [+ جدول] لباس فرم دانش‌آموزان بوشهری چند؟ [+ جدول] لباس فرم دانش‌آموزان بوشهری چند؟ [+ جدول]

انتهای پیام

نظر شما