شناسهٔ خبر: 67650417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد؛

دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور توسط مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: طرح جامع امنیت محله محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز توسط مأموران کلانتری ۱۱ با مشارکت معتمدان محل اجرا شد.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح، مأموران تعداد ۳ نفر از اعضای باند سرقت از کارگاه‌ها، ۲ نفر سارق داخل خودرو، ۲ نفر سارق خانه باغ و مزارع کشاورزی، یک نفر سارق گوشی تلفن همراه و یک نفر توزیع کننده موادمخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت و سارقان داخل خودرو به ۲ فقره سرقت اعتراف کردند و از سارق گوشی تلفن همراه نیز ۲ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

وی افزود: مأموران در این مأموریت و حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه موتورسیکلت که به صورت بلاصاحب پارک شده بودند، مشکوک می‌شوند که پس از استعلام و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد دارای سابقه سرقت است که به همین منظور جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده شدند.

ساکی در خاتمه با اشاره به معرفی کلیه متهمان به مرجع قضائی بیان داشت: اجرای طرح‌های امنیت محله محور در راستای ارتقا امنیت اجتماعی به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

نظر شما