شناسهٔ خبر: 67650263 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

درمان فوری زردی نوزاد با اجاره دستگاه زردی در زردی گرام!

به نقل از سازمان ثبت احوال کشور ایران هر ساله حدود یک میلیون و شصت هزار ولادت نوزاد در کشور ایران به ثبت می‌رسد و استان تهران رکورد دار میزان بیشترین ولادت‌ها است.

صاحب‌خبر -

از آنجایی که اکثر نوزادانی که به دنیا می‌آیند مبتلا به بیماری زردی (یرقان بچه) می‌شوند، درمان زردی نوزاد به مهم‌ترین اقدام زندگی این فرشته‌های کوچک تبدیل شده است.

درمان زردی نوزاد با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله استفاده از طب سنتی برای زردی نوزاد، استفاده از قطره بیلی ناستر برای متوقف کردن یرقان، تعویض و تبادل خون و غیره انجام می‌شود؛ اما توجه داشته باشید که سریع ترین درمان زردی نوزاد اجاره دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی است!

همان‌طور که اشاره شد این موضوع به قدری مهم و حیاتی است که ما در این مقاله به‌طور مفصل و جامع به نحوه درمان زردی نوزاد  با استفاده از دستگاه فتوتراپی که از طریق نوردرمانی صورت می‌گیرد می‌پردازیم؛ همچنین برای راحتی والدین عزیز، معتبرترین مجموعه اجاره دهنده دستگاه های زردی نوزاد یعنی مجموعه زردی گرام و راه‌های ارتباطی با آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

پس به هیچ وجه ادامه مطلب را از دست ندهید!

زردی نوزادان چیست؟ بیماری زردی چگونه به وجود می‌آید؟

زردی نوزاد یک بیماری است که اکثرا در نوزادان نارس به وجود می‌آید.

نوزادان نارس زمانی که به دنیا می‌آیند کبد آن‌ها به طور کامل رشد نکرده است و به تنهایی قادر نیست تا بتواند عملکرد خود یعنی از بین بردن بیلی روبین را انجام دهد. بیلی روبین یک رنگ‌دانه زردرنگ است که در اثر تجزیه سلول‌های خونی به وجود می‌آید؛ زمانی که این ماده در خون زیاد شود منجر به بیماری زردی می‌شود.

یک روز پس از تولد نوزاد زردی معمولاً ظاهر شده و در روز سوم تا پنجم درجه آن بالا می‌رود. از جمله علائم زردی نوزاد می‌توان به زرد رنگ شدن سفیدی چشم و پوست بدن نوزادان، بی‌توانی و اشتیاق نداشتن نوزاد به تغذیه از شیر مادر، ادرار تیره رنگ و مدفوع بدون رنگ کودک اشاره کرد. زردی نوزاد اگر به موقع درمان نشود می‌تواند منجر به آسیب‌های خطرناکی برای نوزاد شود که در ادامه زندگی او بسیار مشکل ساز هست و حتی می‌تواند تبدیل به آسیب مغزی نوزاد شود!

برای اطلاعات بیشتر درمورد عوارض زردی نوزاد و راه‌های پیشگیری از آن می‌توانید به آدرس زیر در سایت زردی گرام مراجعه کنید. 

https://zardigram.com/complications-of-jaundice

بنابراین، درمان سریع زردی با استفاده از دستگاه فتوتراپی جزو واجباتی است که هر والدینی هنگام مبتلا شدن نوزاد خود به بیماری زردی باید انجام دهد.

درمان زردی نوزاد با اجاره دستگاه فتوتراپی

همان‌طور که اشاره شد با استفاده از دستگاه زردی نوزاد می‌توان یرقان یا همان زردی کودکان را درمان کرد و مقدار بیلی روبین خون نوزادان را کاهش داد. اما چگونه؟!

هنگامی که نوزاد در زیر دستگاه زردی قرار می‌گیرد، لامپ‌های دستگاه که معمولاً ال ای دی های مخصوص هستند با تابش نور و امواج به بدن نوزاد، بیلی روبین را تجزیه و از بدن نوزاد به همراه مدفوع و ادرار دفع می‌کنند.

در روند درمان زردی نوزاد با استفاده از دستگاه زردی نوزاد باید توجه داشته باشید که آب بدن نوزاد کاهش پیدا می‌کند؛ بنابراین باید شیردهی و تغذیه مناسب و پی در پی به نوزاد صورت بگیرد.

همچنین نور دستگاه برای چشم‌ها و اندام خصوصی نوزاد مناسب نیست و باید چشم‌های نوزاد با استفاده از چشم بندهای مخصوص دستگاه و اندام‌های خصوصی کودک با پوشک پوشانده شود.

در برخی موارد با تجویز پزشک متخصص در کنار اجاره دستگاه زردی نوزاد استفاده از قطره بیلی ناستر که از شیرخشت درست شده است برای درمان زردی نوزاد صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید که هر اقدام برای درمان نوزادان باید تحت مشورت با پزشک یا فرد متخصص درمان زردی نوزاد مانند مجموعه زردی گرام باشد تا نوزاد دچار آسیب نشود.

از کجا دستگاه زردی نوزاد اجاره کنیم؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای والدینی که نوزادشان دچار زردی شده است پیش بیاید این است که از کجا دستگاه زردی نوزاد را اجاره کنند؟

پس از تحقیقات و مشاهده سوابق مجموعه‌های درمان زردی نوزاد، ما به این نتیجه رسیدیم که بهترین مجموعه اجاره دستگاه زردی نوزاد (فتوتراپی)، زردی گرام است. 

این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه درمان زردی نوزاد، متخصص این حوزه است.

تمامی دستگاه های فتوتراپی زردی گرام با استفاده از لامپ های ال ای دی تجهیز شده‌اند که کمترین خطر و بیشترین نتیجه درمان زردی نوزاد را دارند.

زردی گرام با پوشش سراسری شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج و شمال کشور همواره پشتیبان والدین عزیزی است که فرزندشان مبتلا به بیماری زردی شده است.

قیمت اجاره دستگاه‌ فتوتراپی بستگی با توجه به عوامل مختلفی مانند مدل دستگاه، مدت‌زمان اجاره دستگاه و غیره متفاوت است. با این ‌حال، لازم است توجه کنید که در صورت استفاده از دستگاه‌های قدیمی که لامپ‌های آنها فرسوده شده، درمان زردی نوزاد آن طور که باید انجام نمی‌شود.

شما می‌توانید با تماس با شماره 09122771364 از مشاوره رایگان برای اجاره دستگاه زردی نوزاد بهره‌مند شوید. همچین پس از اجاره دستگاه زردی هر سوالی که برایتان پیش آمد می‌توانید از مجموعه بپرسید و از خدمات آن‌ها به طور رایگان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که سریع ترین راه درمان زردی نوزاد  فقط اجاره دستگاه زردی نوزاد است که می‌تواند به صورت، در عرض یک الی دو روز بیلی روبین خون نوزادان را تجزیه و از بدن آن‌ها دفع کند.

یکی دیگر از مزایای مهم اجاره دستگاه زردی نوزاد این است که شما می‌توانید درمان زردی نوزاد خود را در منزل انجام دهید. با انجام این کار به کاهش اضطراب نوزاد خود و مادر نوزاد بسیار کمک کرده‌اید؛ زیرا مادر می‌تواند در طول روند درمان به نوزاد خود در کمال آرامش شیر دهد تا نوزاد دیگر احساس غرب و بی قراری نکند و به زودی درمان شود.

پس اگر هرکدام از علائم زردی نوزاد را مشاهده کردید، درنگ نکنید و با مراجعه به وب سایت معتبر زردی گرام از  اجاره دستگاه زردی نوزاد  برای درمان فوری زردی فرزند خود بهره‌مند شوید.

امیدواریم که این مطلب به بهبود بیماری زردی نوزادان کمک زیادی کند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظر شما