شناسهٔ خبر: 67650176 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

خانواده اسرای رژیم صهیونیستی: اعمال نتانیاهو مسئولانه نیست

خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کردند رفتار بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم درباره مذاکرات آتش بس مسئولانه نیست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از تلویزیون الغد اردن، انجمن خانواده‌های اسرای صهیونیستی در بیانیه‌ای موضع سخت‌گیرانه نتانیاهو درباره مذاکرات آتش‌بس غزه که می‌تواند منجر به آزادی اسرا شود را محکوم کردند.

 

در بیانیه انجمن خانواده‌های اسرای صهیونیستی، آمده است: رفتار نتانیاهو مسئولانه نیست و این فرصتی است ممکن است دیگر هرگز به دست نیاوریم.

 

خانواده اسرای صهیونیست خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفتند: ما پشت توافق نتانیاهو هستیم و حالا نوبت شماست که پشت توافقی که روی میز گذاشته‌اید، بایستید.

 

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وجود اختلاف بین مقام‌های امنیتی این رژیم و بنیامین نتانیاهو بر سر مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داده بودند.

 

بر اساس این گزارش، اختلاف بین نتانیاهو و روسای موساد و شاباک موید این ترس است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع توافق با گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه شود.

 

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، گزارش داد: اصرار نتانیاهو بر مکانیزمی برای جلوگیری از بازگشت شبه نظامیان به شمال غزه، مذاکرات را مختل خواهد کرد.

 

این رسانه صهیونیستی افزوده است: یک قدم تا بازگرداندن حدود ۳۰ گروگان (اسیر) زنده فاصله داریم و توافق بر سر گروگان‌ها (اسیران) ظرف دو هفته امکان پذیر است.

 

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین نسبت به احتمال تاخیر در انعقاد توافق و کشته شدن اسیران بیشتر در جریان درگیری‌های غزه هشدار دادند.

 

انتهای پیام /ی.ح/25

نظر شما