شناسهٔ خبر: 67650131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تسلیت حجت الاسلام آقاجانپوربه قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان حجازی را به قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان حجازی را به قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام آقاجانپور بدین شرح است:

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علی‌اصغر حجازی
قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری (دام عزه العالی)
سلام علیکم بما صبرتم.

خبر درگذشت والد بزرگوار حضرتعالی، یار دیرین مقام معظم رهبری، مومنِ مجاهدِ صادق، ابوالشهیدین مرحوم مغفور حاج سید جواد حجازی رحمه الله علیه موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این جانب مصیبت فقدان این سید والامقام و پیر غلام امام حسین (ع) که در ایام شهادت جدش به دیدار معبود شتافته است را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، مردم شریف استان همدان، خانواده‌ی مصیبت دیده و همه دوستان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت می گویم.

خدمات ارزشمند این انسان خدوم و صبور در دفاع از اسلام و قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی با امامین انقلاب در نهضت بزرگ اسلامی و رسیدگی و توجه به محرومین و مستضعفین در یادها و خاطره‌ها می‌ماند و به عنوان ذخیره‌ای ارزشمند برای او در روز جزا خواهد بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاءالدین آقاجان پور

نظر شما