شناسهٔ خبر: 67650008 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

بازسازي، نوسازي و خريد 64 دستگاه ماشين آلات راهداري استان همدان

صاحب‌خبر -
بازسازي، نوسازي و خريد 64 دستگاه ماشين آلات راهداري استان همدان
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از بازسازی، نوسازی و خرید 64 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به بازسازی، نوسازی و خرید 64 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری طی دو سال اخیر گفت: نگهداری، تعمیر و به‌روزرسانی ماشین آلات راهداری یکی از اقداماتی است که به صورت مستمر توسط مهندسین اداره کل انجام می‌شود تا در تمامی فصول سال به‌ویژه زمستان خدمات لازم برای تسهیل سفرهای برون شهری انجام شود.
آهکی تصریح کرد: در سال گذشته 34 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک بازسازی کامل شد و طی سه ماهه اول امسال نیز 9 دستگاه از ماشین آلات بازسازی، 8 دستگاه جدید و 13 مورد لوازم جانبی شامل: نمکپاش، تیغه برف روب و… خریداری و وارد چرخه ناوگان راهداری استان شده است.
وی افزود: در کنار اورهال شدن ماشین آلات راهداری، با توجه به نیازی که استان برای تامین ماشین آلات به منظور امدادرسانی و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دارد، پیگیر تأمین و تخصیص اعتبار لازم، جهت خرید ماشین آلات جدید هستیم.
آهکی با اشاره به اینکه استان همدان با قرار گرفتن سه کریدور مهم و استراتژیکی حمل‌ونقل جاده‌ای جزو سه استان پرتردد کشور محسوب می‌شود، افزود: 313 دستگاه انواع ماشین آلات در سطح استان وجود دارد و با توجه به عمر بالای ماشین آلات در اختیار، آن‌طور که باید تعداد ماشین‌آلات پاسخگوی نیاز استان نیست، لذا با پیگیری‌ها و با توجه به اقدامات خوب به عمل آمده در سال‌های اخیر، امیدواریم در حوزه نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری اتفاقات خوبی رقم بخورد.

نظر شما