شناسهٔ خبر: 6764979 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

منابع آگاه یمنی:

خالد بحاح در فرودگاه عدن مورد هدف قرار گرفته به ریاض فرار کرده است

پس از گذشت چند دقيقه از حضور خالد بحاح در فرودگاه عدن،‌ يکي از نيروهاي امنيتي اقدام به تيراندازي به سوي خالد بحاح نمود اما به دليل تشديد نيروهاي حفاظتي، ‌خالد بحاح از اين تیراندازی جان سالم به در برد و آسيبي به وي نرسيد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بين الملل «خبرگزاري دانشجو»، يک منبع نزديک به ارتش يمن در گفتگو با خبرنگار پايگاه تحليلي – خبري الوقت، گفت : ‌ خالد بحاح نخست وزير مستعفي يمن در فرودگاه عدن هدف تیراندازی قرار گرفت، اما از اين تيراندازي جان سالم به در برد.

 

اين منبع که خواست نامش فاش نشود گفت : پس از گذشت چند دقيقه از حضور خالد بحاح در فرودگاه عدن،‌ يکي از نيروهاي امنيتي اقدام به تيراندازي به سوي خالد بحاح نمود اما به دليل تشديد نيروهاي حفاظتي، ‌خالد بحاح از اين تیراندازی جان سالم به در برد و آسيبي به وي نرسيد. اين منيع يمني تاکيد کرد : خالد بحاح به همين دليل پس از حضور نيم ساعت در عدن،‌ به سفر خود به مقصد رياض پايان داد.

 

اين منبع افزود: عربستان سعودي از انعکاس خبر حادثه به دليل اينکه ديگر مسئولان يمني از سفر به عدن به دليل ناامني شهر عدن خودداري نکنند، ممانعت مي کند. گفتني است رسانه هاي سعودي در هفته هاي اخير با انتشار اخبار دروغ، ‌اوضاع امنيتي عدن را امن توصيف کرده بودند.

 

شايان ذکر است با توجه به اينکه يکي از نيروهاي امنيتي اقدام به اين تيراندازي کرده و با توجه به تبليغاتي که در رابطه با خالد بحاح مي شود،‌ منصور هادي رئيس جمهور يمن از تکرار سناريوي رئيس جمهور سابق علي عبدالله صالح،‌ و اينکه خالد بحاح جايگزين وي شود، هراس دارد .

نظر شما