شناسهٔ خبر: 67649426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دیگر تمام شد: این مسی، آن مسی نیست!

آدولفو والنسیا، مهاجم سابق تیم ملی کلمبیا، اظهارات جالبی را درباره لیونل مسی مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا با پیروزی برابر تیم ملی اروگوئه در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۴ موفق شد مجوز حضور در دیدار فینال مسابقات را به دست بیاورد و حالا باید در دیداری حساس و تماشایی برابر تیم ملی آرژانتین که مدافع عنوان قهرمانی است به میدان برود و برای به دست آوردن جام تلاش کند.

مسی که پیش از این در دور قبلی این مسابقات و همچنین در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق به بالا بردن جام قهرمانی شده امیدوار است که بتواند بار دیگر با پیراهن تیم ملی آرژانتین یک قهرمانی را تجربه کند؛ اما والنسیا معتقد است که دوران درخشان حضور این ستاره آرژانتینی در میدان به پایان رسیده است. 

2052394

والنسیا که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را برعهده داشته است در گفتگو با TyC Sports درباره این بازی حساس و حضور مسی در ترکیب حریف اظهار داشت: «او دیگر آن مسی که ما همیشه عادت داشتیم در بارسلونا ببینیم و می‌توانست به راحتی از سد شش یا هفت بازیکن بگذرد نیست. 

او سرعت و قدرت بسیاری را در طول این سال‎‌ها از دست داده است. این برتری مهمی است که ما نسبت به آنها داریم و باید از آن استفاده کنیم. حالا هر بازیکنی می‌تواند با مسی یارگیری کند و نیازی نیست که تدابیر خاصی برای او بیندیشیم و این فرصت بسیار خوبی برای کلمبیا خواهد بود.»

نظر شما