شناسهٔ خبر: 67649213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیشنهاد تمدید قرارداد النصر به کریس رونالدو

باشگاه النصر عربستان قصد دارد به کریستیانو رونالدو پیشنهاد تمدید قراردادش برای یک فصل دیگر را ارائه بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شنبه قرارداد فعلی کریستیانو رونالدو با النصر در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد، اما فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی، در کانال یوتیوب خود اعلام کرد: النصر در حال آماده سازی پیشنهادی برای تمدید قرارداد رونالدو برای یک فصل دیگر است تا او تا ژوئن 2026 در این تیم بماند.

این روزنامه‌نگار معروف افزود: النصر در روزهای آینده مذاکرات خود را با مدیربرنامه رونالدو آغاز خواهد کرد تا آینده این بازیکن زودتر مشخص شود. اگر النصر موفق شود حداقل یک فصل رونالدو را حفظ کند، خوشحال خواهد شد اما به نظر می‌رسد تصمیم این بازیکن بستگی به این دارد که آیا او می‌خواهد با پرتغال در جام جهانی 2026 شرکت کند یا خیر.

رومانو توضیح داد که رونالدوی 39 ساله این موضوع را با خانواده و دوستان نزدیک خود در میان خواهد گذاشت تا درباره موضع نهایی خود در مورد تمدید تصمیم‌گیری کند. او در پایان گفت: قرارداد رونالدو مهمترین موضوع در بازار نقل و انتقالات طی چند هفته و ماه آینده خواهد بود.

شایان ذکر است که رونالدو اخیرا اعلام کرده است که جام ملت‌های اروپا 2024 آخرین تورنمنت قاره‌ای است که با تیم ملی پرتغال در آن جضور داشته است. با این حال جایگاه او برای حضور در جام جهانی 2026 همچنان مبهم است.

نظر شما